הוכרז: Dell Latitude 12 Rugged Tablet – טאבלט קשיח במיוחד

בינואר 2010 על במת מרכז הכנסים YBCA בסן פרנסיסקו ישב סטיב ג’ובס בכורסה ותיאר את ה-iPad הראשון כמכשיר המאפשר להחזיק את האינטרנט בידיים. ואמנם טאבלטים נותרים עד היום בין האמצעים הנוחים ביותר לגלישה ברשת, היקף השימוש גדל משמעותית ומאז זכתה קטגוריית המכשירים לאימוץ נרחב גם בקרב המגזר העסקי. כעת חושפת Dell מכשיר טאבלט עסקי מעט שונה מהרגיל, כזה המיועד עבור אנשי מקצוע עם סביבת עבודה סלעית במיוחד.

הטאבלט מצטרף לקו מכשירי ה-Latitude העמידים מבית היצרנית ובהתאם נושא את השם Latitude 12 Rugged Tablet. מדובר בטאבלט מבוסס Windows 8.1, שיכול, לטענת החברה, לשרוד נפילות מגובה כמטר וחצי, טמפרטורות קיצונית בין מינוס 30 לפלוס 60 מעלות צלסיוס ובנוסף מציע, כמובן, עמידות בפני בוץ, חול, מים ואבק. לשם כך גלום המכשיר במבנה פלסטיק עבה אך נח לתפעול, עם מסך, שנשאר קריא גם תחת אור שמש בהיר, וממשק מגע המגיב גם כאשר המשתמש עוטה כפפות.

באשר למאפייניו הטכניים, הטאבלט מציע מפרט עוצמתי למדי התואם את תרחישי השימוש המיועדים לו. הוא כולל מסך בגודל 11.6 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה בת 1366×768 פיקסלים. על פעולתו אחראי שבב אינטל Core M מהדור החמישי ולצידו זכרון RAM בנפח המגיע עד 8GB, בעוד את שטח האחסון מספק כונן SSD בנפח עד 512GB. בגב המכשיר ניתן למצוא זוג סוללות נשלפות המספקות יחדיו כ-12 שעות עבודה וכן מצלמה, נורת פלאש ומה שנראה כמו חיישן טביעות אצבע. כמו כן, ראוי לציין מצלמה קדמית, מחבר HDMI, קורא כרטיסי זכרון ותמיכה בקישוריות סלולרית.

הטאבלט יהיה זמין לרכישה עם מקלדת אופציונאלית מוארת ועמידה בתקן IP65 וכן עם עמדת עגינה יעודית לרכב ולמשרד החל מהשבוע הקרוב במחיר, שינוע בהתאם לשילוב הרכיבים בין 1600 דולרים (כ-6100 שקלים) ל-2000 דולרים (כ-7600 שקלים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים