קטע וידאו מודלף חושף את Moto G החדש בשלמותו

ארבעה ימים להכרזה: קטע וידאו מודלף מאשר את מרבית השמועות אודות הדור השלישי של סמארטפון ה-Moto G מבית מוטורולה שיוכרז באופן רשמי ביום שלישי הבא. הוידאו שדלף לרשת נוצר אמנם על ידי הסניף הברזילאי של החברה, אך לטענתם של מקורות ברשת, המכשיר המוצג בו די זהה לזה שיעלה למדפים בארה”ב ובאירופה.

לפי הוידאו, ובהתאם לשמועות, Moto G החדש יציע מסך 5 אינץ’ ברזולוציית HD 720p, מעבד מרובע ליבות (ככל הנראה Snapdragon 410 של Qualcomm), מצלמה ראשית עם חיישן 13 מגה-פיקסל, מצלמה משנית ברזולוציית 5 מגה-פיקסל, עמידות בפני מים, בתקן IPX7, וקישוריות 4G LTE. בברזיל ובשווקים מתפתחים נוספים יגיע המכשיר עם חריץ SIM כפול.

בנוסף לקטע הוידאו, דלפה לרשת גם תמונה שנלקחה ככל הנראה מעמוד המוצר באתר החברה. התמונה חושפת את אפשרויות הצבע של גב וקדמת המכשיר, וכן את הרכב רכיבי הזיכרון: נפח אחסון 16GB עם זיכרון RAM בנפח 2GB, או נפח אחסון 8GB עם זיכרון RAM בנפח 1GB.

השמועות, נזכיר, מדברות גם על דגם משודרג עם מסך ברזולוציית Full HD 1080p ורכיב אחסון בנפח 32GB, אולם הממצאים שהתגלו היום אינם מספקים עדות כלשהי אודותיו. את הפרטים המלאים נקבל באירוע ההכרזה שתערוך מוטורולה ביול שלישי, ה-28 ביולי.

moto-g-prtscr


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים