פייסבוק פותחת את ההרשמה להאקתון הראשון שלה בישראל

לפני מספר חודשים פייסבוק פתחה באופן רשמי את משרדיה החדשים בישראל והדגישה כי היא מתכוונת להיות מאוד מעורבת בקהילת ההייטק המקומית ולקדם אותה ככל שניתן. אחת מההבטחות הייתה לקיים מספר אירועים ותחרויות למפתחים מוכשרים וכעת נראה שהחברה אכן עומדת בהבטחתה כאשר היא מודיעה על האקתון שיתקיים במשרדיה ב-3 בספטמבר ויימשך עד ה-4 בספטמבר.

בהאקתון יתחרו צוותים של עד ארבעה משתתפים (ניתן להתאגד מראש או למצוא שותפים באירוע עצמו) אשר ייבחנו על ידי צוות שופטים מיוחד של פייסבוק שיבדוק את התוצר הסופי של כל פרויקט ופרויקט. על המשתתפים להיות סטודנטים רשומים באחד מהמוסדות להשכלה גבוהה בארץ והם יצטרכו לעבור מבדק קטן לאחר ההרשמה וזאת על מנת לאמוד את רמתם.

חשוב להדגיש כי אין מחויבות להתחיל את הפרויקט מאפס ופרויקטים קיימים יוכלו להיכלל גם, אך בסופו של דבר מה שיקבע תהיה ההתקדמות שנעשתה בזמן ההאקתון עצמו. כמובן שניתן להגיע גם ללא כל רעיון ולגבש אותו בזמן ההאקתון יחד עם שאר חברי הצוות.

תחרות חוצת יבשות

הרעיון אינו חייב להיות קשור לפייסבוק או לכל שירות אחר אותו היא מפעילה, וכמו כן, אין הגבלה על שפת התכנות או הפלטפורמה בה הוא ימומש. בנוסף לכך, כל הקוד שיכתב בהאקתון יישאר בבעלותם הבלעדית של חברי הצוות ופייסבוק לא תוכל לתבוע בעלות עליו.

מאחר וההאקתון יימשך יומיים, וכמיטב המסורת של כל האקתון, הצוותים מוזמנים להגיע עם כריות ושמיכות כדי לבלות את הלילה במתחם התחרות. בכל הנוגע לאוכל ושתייה, הדגישה פייסבוק כי תדאג לכל אסקפת המזון והשתייה הנדרשת וזאת כדי שהמפתחים יוכלו להתרכז אך ורק בפרויקט. מלבד זאת, פייסבוק תדאג לפרסים עבור המנצחים כאשר הצוות הטוב ביותר יזכה להתחרות בצוותים נוספים שזכו בהאקתונים אחרים בעולם בהאקתון גדול שיתרחש בנובמבר הקרוב במטה החברה בקליפורניה.

כדי לקחת חלק בהאקתון יש להירשם מראש, כאשר ההרשמה פתוחה עד ה-15 באוגוסט בשעה 5 בערב. לאחר מכן, ב-16 באוגוסט, יישלח לכל הנרשמים מבדק קצר אותו ניתן להגיש עד ה-23 באוגוסט. לאחר בדיקתו יקבעו מי המשתתפים וישלח להם מידע נוסף אל ההאקתון.

להרשמה לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים