אפליקציית Pali תסייע לכם להחליף כספים בקלות וביעילות

בחודשי הקיץ, תקופת השיא של החופשות בחו”ל, ישנו תרחיש שחוזר על עצמו – אנו נשארים עם כמויות לא מבוטלות של המטבע המקומי בארנק מבלי באמת לדעת מה לעשות איתו. אם מדובר בסכום קטן או במטבע פופולארי הרי שלא מדובר בצרה גדולה, אך מה קורה אם במקרה טיילתם במקום נידח ונשארתם עם כסף עודף? אפליקציות ישראלית חדשה בשם Pali תסייע למשתמשים למצוא אנשים שזקוקים למטבע הזר הנמצא ברשותם ומוכנים לבצע החלפה.

מטרתה של Pali היא לצמצם את העמלות שהבנקים או חנויות Change לוקחות על המרת כספים ובמקום זאת לאפשר לחברי הקהילה להחליף ביניהם את הכספים ללא כל תיווך או עמלה גבוהה במיוחד. ההנחה של Pali היא שקרוב לוודאי ישנו אדם קרוב שבמקרה צריך את אותו סוג מטבע, אז למה לא פשוט להחליף איתו?

דרך התפעול של Pali פשוטה למדי – מזינים את הכמות וסוג המטבע אותו רוצים להחליף ובאופן זהה מציינים כמה ובאיזה מטבע אתה מעוניינים לקבל את התמורה. לאחר שיגור הבקשה תפתח רשימה של כל המשתמשים שהביעו עניין לבצע החלפה מסוג זה (כלומר בקשה הפוכה בדיוק) וניתן יהיה לבחון האם העסקה משתלמת והיכן נמצא המשתמש עמו תתבצע ההחלפה. אם שני הצדדים יביעו עניין לבצע את ההחלפה ייפתח בניהם חלון צ’אט בו יוכלו לסגור פרטים אחרונים ולקבוע את מועד הפגישה.

בכדי למנוע מצב בו המשתמש לא ימצא מחליף פוטנציאלי, כללה Pali באפליקציה גם מספר חנויות change שיוכלו לבצע את ההמרה דרכן – זאת בתנאים שהציב שולח הבקשה. ניתן לחזור לרשימת הבקשות בכל שלב ולבצע את החיפוש בשנית עבור תוצאות נוספות שאולי נוספו למערכת. כמו כן, ניתן לסגור בקשות קיימות אם הן טופלו או שאינן רלוונטיות עוד.

היזם מאחורי Pali הוא עילי גרנות, בן 22, אשר השתחרר מצה”ל לפני כשנה ולקראת טיול השחרור המסורתי, כאשר היה בדרכו להחליף כספים, הגה את הרעיון. כדי להוציא את הרעיון לפועל גיבש גרנות צוות שכולל את אחיו הגדול, אמרי גרנות, וכן את מפקדו מתקופת השירות הצבאי, עידו גולברג בן 24. הפיתוח כולו לקח שמונה חודשים ובסופם הושקה Pali לאנדרואיד. בהמשך מתכוונים מפתחיה של Pali לתת מענה לכל האספקטים של התנהלות עם כסף בחו”ל וכפועל יוצא מכך להוזיל את העלויות לכולנו.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים