LG מכריזה על אוזניות הספורט Tone Active המתלבשות על צוואר המשתמש

אלו מאיתנו שנוהגים לרוץ או לרכב על אופניים מפעם לפעם בוודאי יזדהו עם התרחיש המרגיז הבא – אתם יוצאים מביתכם לריצה, שמים את אוזניות ה-In Ear שברשותכם באוזניים, מפעילים את המוזיקה ומתחילים לרוץ. לא חולפת לה דקה והאוזניה הימנית נופלת לה מהאוזן, שתי דקות חולפות ואוזניה נוספת משילה עצמה מאוזניכם ובשלב זה חלק מאיתנו יחליטו לקפל את האוזניות ולהמשיך בריצה בלעדיהן.

LG, שכנראה מבינה את בעיה זו ומעוניינת לשים לה סוף, משיקה את אוזניות ה-In Ear המיועדות למתעמלים, LG Tone Active.

ה-Tone Active מבית הענקית הדרום קוריאנית הינן אוזניות בלוטות’ המתלבשות על צוואר המשתמש, בדומה לשאר האוזניות בסדרת ה-Tone. אך בתוך המסגרת השוכנת על גבי הצוואר, נמצאות צמד האוזניות – אחת לאוזן שמאל והשניה לימין, אלו מוסתרות בנבכי המסגרת וניתנות להוצאה באמצעות משיכתן החוצה בעת שיחפוץ המשתמש.

כאשר יסתיים השימוש באוזניות, יוכל המשתמש להוריד אותן מאוזניו ואלו יתגלגלו מיד חזרה למסגרתן. כך, לא תצטרכו להסתבך עם חוטים התלויים באוויר ואף יתאפשר לבצע שימוש באוזניה אחת כל פעם, ללא הפרעה מצד האוזניה הנוספת.

סו יאנג-ג’ה, סמנכ”ל בחברה, מסרה:

אוזניות ה-Tone Active החדשות לא נועדו רק עבור מתעמלים, הם מושלמים עבור כל אחד שנמצא בתזוזה מתמדת – בבית, בעבודה או בחדר הכושר. Tove Active עוצבו על מנת להיות האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר עבור כל פעילות אפשרית.

כמו כן, האוזניות מותאמות לשימוש בעת ביצוע מגוון אימוני כושר שונים והן אף עמידות במים ובזיעה בתקן IPX3, כך שאין סיבה לחשוש מנזקי שימוש מסוג זה. אוזניות ה-Tone Active כוללות, כמובן, מספר כפתורים לשליטה על נגן המוזיקה בסמארטפון שלכם ומיקרופון לצורך ביצוע שיחות. כשזה נוגע לחיי הסוללה, LG מבטיחה שהן יספקו 13 שעות דיבור ו-9.5 שעות ניגון מוזיקה, לצד 18 ימי המתנה.

את ה-LG Tone Active ניתן יהיה למצוא בצבעים כתום, כחול, ורוד וירוק ליים, כשיוצעו למכירה כבר החודש עבור כ-500 שקלים (129 דולר). תחילה, נמצא אותן בגבולות אמריקה הצפונית (ארצות הברית, קנדה ומקסיקו), קוריאה וקנדה, אך בהמשך תופצנה לאיזורים נוספים ברחבי העולם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים