Fallout Shelter מגיע לאנדרואיד באוגוסט

להיט המובייל של בת’סדה, Fallout Shelter, יגיע לחנות Google Play ומכשירי האנדרואיד ב-13 באוגוסט, כך נמסר מנציגי החברה בבלוג הרשמי של החברה. כמו גרסת ה-iOS, גם גרסת האנדרואיד תהיה חינמית עם אפשרות לקניות בתוך המשחק (In-app Purchaces).

מעבר לכך, כל גרסאות המשחק יקבלו דמות חדשה בשם Mr. Handy שיוכל ללקט עבורכם משאבים, לצאת אל השממה כדי לאסוף שלל ולהגן על המקלט מפני התקפות, פלישות ומזיקים. בעדכון מתוכננות התקפות Deathclaw חדשות ופלישת מזיקים בשם Molerats.

Fallout Shelter הושק במסגרת אירוע E3 והצליח מאז באופן מסחרר, על אף שלפי דברי בת’סדה הוא לא נבנה כמו משחקי מובייל אחרים אשר ממקדים את המכניקה שלהם בגריפת רווחים. המשחק עצמו מאפשר לשחקנים לנהל מקלט אטומי (Vault) משלהם בו עליהם לספק את צרכי החוסים בעולם Fallout, השממה הפוסט-אפוקליפטית שלאחר מלחמה גרעינית.

FS_Update_socialtease_ANDROID_eng


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים