מערכת ההפעלה ווינדוס 10 זמינה להורדה ולעדכון מגרסאות קיימות

מיקרוסופט הבטיחה ומיקרוסופט מקיימת. מערכת ההפעלה האחרונה מבית ענקית התוכנה, Windows 10, הופכת זמינה באופן רשמי כעדכון ולהורדה ישירה דרך אתר החברה. כמובטח, בעלי עותקים חוקיים של מערכות ההפעלה Windows 7 ו-Windows 8.1 יזכו לעדכון החדש בחינם דרך מערכת Windows Update, אשר יופיע בימים ובשבועות הקרובים לכולם.

לצד אפשרות עדכון המערכת מציעה מיקרוסופט גם קבצים להורדה לשם התקנה נקיה של ווינדוס 10, אולם לשם כך יש להצטייד בכונן או דיסק חיצוני עליו ימוקמו קבצי ההתקנה מתוך קבצי ה-ISO וכמובן ברישיון חוקי הכולל מפתח (Product Key) לשם רישום מערכת ההפעלה.

מכיוון שהעדכון לווינדוס 10 מוצע למשתמשים קיימים של ווינדוס 7 ו-8.1 בהדרגה, ייתכן כי לא תראו את העדכון מופיע באופן מיידי דרך שירות Windows Update, על כן יש להיעזר בסבלנות.

כך יופיע העדכון למערכת ההפעלה ווינדוס 10 כשיהפוך לזמין
כך יופיע העדכון למערכת ההפעלה ווינדוס 10 כשיהפוך לזמין

באתר RedmondPie הכינו מדריך המאפשר להכריח את המערכת להציג את העדכון, אולם יש תחילה לדאוג לעדכון מערכת ההפעלה הקיימת עם SP1 עבור Windows 7 ולגרסת Windows 8.1 למי שטרם עדכן. כמו כן, יש להפעיל את אפשרות העדכון האוטומטי של Windows Update כדי שתוכלו לקבל את העדכון.

על פי המדריך, יש לקחת את הצעדים הבאים לשם הצגת העדכון באופן מיידי במערכת Windows Update –  השימוש במדריך על אחריותכם בלבד:

  • גשו לספריית C:\Windows\SoftwareDistribution\Download ומחקו את תכולתה.
  • הפעילו את חלון ה-Command Prompt: חפשו ‘CMD’ תחת תפריט התחל והריצו כאדמינסטרטור – כפתור ימני > הרץ כאדמיניסטרטור.
  • מתוך חלון ה-CMD הריצו את הפקודה הבאה: wuauclt.exe /updatenow
  • המתינו מספר דקות ובדקו את חלון ה-Windows Update בשנית.

דרישות מערכת

כפי שכבר הצגנו בעבר, מיקרוסופט מתנה את התקנתה של ווינדוס 10 במספר דרישות חומרה ותוכנה. תחילה, יש לוודא כי ברשותכם הגרסה החדשה והמעודכנת ביותר של מערכות ההפעלה Windows 7 ו-Windows 8.1 וכי מערכת ה-Windows Update פועלת ומוגדרת לעדכון אוטומטי. כמובן שהעדכון יתבצע רק עבור גרסאות חוקיות של מערכת ההפעלה.

מיקרוסופט דורשת את הגדרות החומרה הבאות לשם עדכון תקין של מערכת ההפעלה Windows 10:

  • מעבד בתדר שעון מינימלי של 1Ghz.
  • לפחות 1GB RAM עבור גרסת ה-32 ביט של מערכת ההפעלה ולפחות 2GB RAM עבור גרסת ה-64 ביט.
  • מקום פנוי בדיסק הקשיח של לפחות 16GB לגרסת ה-32 ביט ולפחות 20GB לגרסת ה-64 ביט.
  • מאיץ גרפי תומך DirectX 9 עם דרייבר WDDM 1.0 לכל הפחות.
  • רזולוציית תצוגה מינימלית של 800×600.

להורדת קבצי ה-ISO לשם התקנת מערכת ההפעלה ווינדוס 10 – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים