דיווח: סוני תשיק במרץ 2016 את ה-Xperia Z5 Plus עם קורא טביעות אצבע וה-Snapdragon 820

השמועות על סמארטפון הדגל הבא מבית סוני, ה-Xperia Z5, צצות בזו אחר זו ברחבי הרשת, שכן רק בשבוע שעבר הודלפה תמונה המעידה על כך שהשקתו תתרחש בהמשך השנה. עם זאת, נראה כי סוני חושבת קדימה ומתכננת עבורנו סמארטפון חדש ומתקדם עוד יותר, +Xperia Z5.

על פי הדלפה חדשה, המגיעה מטעם המדליף הסדרתי Leaksfly, עובדת סוני על מכשיר פרימיום חדש בשם Xperia Z5 Plus, שיגיע עם מפרט מן השורה הראשונה: מסך נטול שוליים בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציה של 1440×2560, ערכת השבבים המתקדמת Snapdragon 820, נפח אחסון של 32 גיגה וזיכרון עבודה של 4GB RAM.

צמד המצלמות שיקחו חלק במכשיר הפרימיום יכללו חיישן ברזולוציית 20.7 מגה-פיקסל למצלמה הראשית וחיישן 8 מגה-פיקסל עבור מצלמת הסלפי הקדמית. כמו כן, על פי הפרטים שחשף המדליף, תשלב סוני ב-Z5 פלוס, לראשונה, קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

מועד ההשקה של מכשיר הפרימיום, בהתחשב בכך שישלב את ערכת ה-Spnadragon 820 וכמובן על פי Leaksfly, יהיה חודש מרץ בשנה הבאה, כך שיש לנו עוד קצת זמן לחכות. השקת ה-Xperia Z5, מנגד, צפויה להתרחש מאוחר יותר השנה, ייתכן שבמהלך תערוכת IFA בספטמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים