שחקני Xbox One היכונו: משחקי Xbox 360 מגיעים בנובמבר

בתערוכת E3 שנערכה בחודש יוני הודיעה מיקרוסופט על תמיכה לאחור במשחקי Xbox 360, שיוכלו לרוץ כעת גם על הקונסולה החדשה שלה, Xbox One. אפשרות התמיכה לאחור תתווסף עם הורדת עדכון ל-Xbox One. קונסולת הדור הקודם, ה-Xbox 360, נהנתה מספריה עשירה ומשובחת של משחקים, לכן ניתן להבין את התלהבות הגיימרים שיוכלו לשחק בהם גם על המכשיר החדש יותר.

כעת ניצלה מיקרוסופט את הבמה בתערוכת Gamescom והודיעה כי העדכון המצופה יגיע לכל משתמשי Xbox One בחודש נובמבר הקרוב. האפשרות החדשה תינתן בחינם ותושק עם מאות משחקי הדור-הקודם שניתן יהיה להריץ על המכשיר החדש, כשהבולטים ביותר הם כותרי סדרת Gears of War. אולם לא כל משחקי ה-Xbox 360 יכולים לדלג לדור הבא: משחקים הדורשים אביזרי USB מיוחדים, או משחקי קינקט, אינם נתמכים בשלב זה. קושי נוסף הוא הצורך בתהליך ביורוקרטי חוקי עבור כל משחק המתווסף לרשימת התאימות-לאחור.

כפי שדיווחנו בעבר, התמיכה לאחור במשחקי Xbox 360 מתאפשרת על ידי אמולציה: הדמיה וירטואלית של המכשיר הקודם על גבי המכשיר החדש. המשחקים “יחשבו” שמדובר בקונסולה Xbox 360 וירוצו כרגיל – אפילו עם התפריטים של ה-Xbox 360 וחיבור לרשת. האמולטור רץ באותו אופן עבור כל משחק. עם זאת, כל האפשרויות המתקדמות של המכשיר החדש, כגון פקודות קוליות, הקלטת וידאו וצילום תמונות, יהיו זמינות גם עבור משחקי ה-Xbox 360.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים