הנקסוס של Huawei נחשף לראשונה בוידאו ומציג קורא טביעות אצבע

מזה זמן מה אנו שומעים דיווחים, שמועות והדלפות בדבר מכשיר נקסוס חדש אותו צפויה גוגל להשיק בשיתוף פעולה עם יצרנית הסמארטפונים השלישית בגודלה בעולם, Huawei. על פי דיווחים אלו, יגיע הנקסוס החדש עם מסך 5.7 אינץ’, הקטן מזה של ה-Nexus 6, וכן עם מבנה מתכת יוקרתי. כעת, חושף האתר הצרפתי NoWhereElse את הנקסוס הראשון של וואווי בסרטון וידאו קצרצר.

בסרטון החדש, שאורכו 10 שניות בלבד, נראה ה-Huawei Nexus במלוא הדרו, כשבגבו נמצאים המצלמה, פלאש LED כפול והפיצ’ר לו חיכו רבים – חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. אלו עומדים בקנה אחד מול הפרטים שמסר המדליף הסדרתי וככל הנראה בין המדליפים האמינים ביותר, אוון בלאס, לפני קצת פחות מחודש. כמו כן, נראה כי בתחתית המכשיר נמצא מחבר USB Type-C חדש, התופס תאוצה בחודשים האחרונים בקרב מחשבים וסמארטפונים שונים בשוק.

מלבד אלו, אנו זוכים לקבל הצצה ראשונה לעיצוב המכשיר, אך לצערנו הרב לא ניתן להכריע האם אכן יהיה עשוי מתכת כפי שדווח קודם לכן. לשם כך, ניאלץ להמתין עד אשר נקבל הצצות נוספות למכשיר, או לחילופין, עד אשר וואווי וגוגל ישיקו אותו באופן רשמי.

עוד צפוי הנקסוס של וואווי להכיל את ערכת השבבים Snapdragon 820 מבית קוואלקום ומסך 5.7 אינץ’ ברזולוציית Quad HD. את השקתו הרשמית יבצעו היצרניות במהלך הרבעון האחרון של השנה ועל המדפים ייתכן ונראה אותו כבר בתחילת 2016.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים