הטריילר הרשמי של דדפול שוחרר: מיהו גיבור העל בעל הפה הגדול?

מתוך "דדפול" (באדיבות מארוול) מתוך “דדפול” (תמונה באדיבות פורום פילם)

אחרי ציפייה ענקית, שוחרר באופן רשמי הטריילר לסרט “דדפול” וזה בדיוק הזמן להיזכר מי הוא ה”מתנקש המקשקש” האהוב על כולנו. וייד וילסון (דדפול) נוצר בשנת 1991 ע”י הכותב פביאן ניצ’יזה והמאייר רוב ליפילד ונתן את הופעת הבכורה שלו בחוברת הקומיקס New Mutants #98.

דדפול נוצר כסוג של טייק אוף על דמות מוכרת מהיקום של DC – דת’סטרוק. ומכאן גם שמו המקורי – וייד וילסון, שנשמע כמו סלייד וילסון, שהוא דת׳סטרוק. יכולותיו של דדפול כוללות זריזות, ידע באומניות לחימה והיכולת הכל כך חשובה לא למות, אותה קיבל הודות לנפשות הטובות שפועלות בפרוייקט “נשק אקס” (שכללה בין השאר גם את עבודת האדמנטיום שעשו על וולברין).

בתחילת הדרך היה דדפול נבל אך זה השתנה והיום הוא סוג של אנטי גיבור. הוא לא טוב ולא רע, הוא פשוט עושה מה שבא לו ביקום מארוול תוך שהוא שובר הרבה את הקיר הרביעי (זאת אומרת, מדבר ישירות עם הקורא) ומזכיר לכולם שהוא דמות קומיקס שמודעת לחיים שנגזרו עליה.

הרפתקאותיו של דדפול הן רבות ומצחיקות – הוא הספיק לרצוח את כל הגיבורים הגדולים של מארוול, להילחם יחד עם קייבל (הבן של סייקלופס וג’ין גריי מהעתיד) בוירוס קטלני, לאמן את גזע הסקרול לקראת הפלישה לכדור הארץ, לגרום ליצירת שיבוט מרושע שלו רק כי הוא ניסה סוף סוף למות, לחסל בשם ש.י.ל.ד נשיאים זומבים שחזרו לאדמה כדי להחזיר אלינו את ארה”ב הישנה והטובה ועוד המון הרפתקאות מלאות נונסנס והומור טיפשי.

ב-2009, עם יציאת הסרט “אקס-מן המקור: וולברין” הוכרז כי השחקן ריאן ריינולדס ישחק את וייד וילסון. רבים ציפו לראות את דדפול בלייב אך נחלו אכזבה כאשר קיבלו גרסה מעוותת של הדמות האהובה בתוך סרט בינוני. גרסה שהראתה כמה חברת פוקס לא הבינה את הדמות. גרסה בה אחד הפטפנים הכי גדולים ביקום של מרוול מצא את עצמו… אילם ובלי יכולת לדבר!

לקראת 2014, עם הרבה שמועות באוויר על סרט סולו של דדפול שיעשה צדק עם הדמות, שוחרר קטע מודלף באנימציה ממוחשבת בו ריינולדס דובב את דדפול. הסצנה (שמופיעה כמעט במלואה בטריילר החדש) התקבלה בקרב המעריצים באהבה והתלהבות רבים.

ריינולדס, שזיהה את הפוטנציאל הגלום בסרט, החל לפעול בשני כיוונים, מצד אחד הוא המשיך להלהיב את המעריצים ששלחו מכתבים, מיילים והעלו פוסטים בפייסבוק, ומצד שני, פנה לחליפות היושבות בראש אולפני פוקס בניסיון להיכנס אליהם לכיסים ולשכנע אותם שהם יהפכו לעמוקים יותר כשהסרט ייצא. הקמפיין הצליח ובדצמבר 2014 הוכרז כי סרט סולו של דדפול ייצא לפועל וריינולדס יהיה בתפקיד הראשי.

בטריילר ניתן לראות את וייד מבשר לבת זוגתו ונסה קרלייל (מרונה באקריין, גות’אם/הפלאש) שהוא חלה בסרטן, רואים את וייד מתכונן לניתוח שאמור להציל לו את החיים. הטון של הטריילר מאוד כבד ודרמתי עד הרגע בו וייד נכנס לניתוח ומבקש מהדוקטור, שהבטיח להפוך אותו לגיבור-על, שלא יעשה את החליפה ממוחשבת מידי, או ירוקה (כבדיחה על סרט ה”גרין לנטרן” שריינולדס עשה ב-2011).

מנקודה זו מתהפך הטריילר ב-180 מעלות והופך להיות דדפולי לחלוטין – כלומר, מלא הומור גס, שבירת קיר רביעי, הרבה אלימות ועם טייק חדש על הסצנה המודלפת משנה שעברה (שעל פי המקורות, ההתלהבות הרבתית ממנה באינטרנט היא זו ששכנעה את המפיקים סופית ללכת על הסרט.

אזהרה! הטריילר הבא הוא גרסת ה-Red Band ואינו מיועד לצפיה לילדים.

לפי הטריילר והתמונות שהודלפו ופורסמו טרם יציאתו, נראה כי הסרט הולך לעשות חסד עם הדמות ולהביא את דדפול למסך בצורה שהוא צריך להיות – מטופש, מצחיק, מודע לעצמו ומדמם בטירוף!

הסרט דדפול, אותו מביים טים מילר, ייצא לבתי הקולנוע ב-11 בפברואר 2016.

*הפוסט פורסם לראשונה באתר מולטיוורס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים