באג משיקה בישראל את ה-Meizu MX5 במחיר המתחיל מ-1,699 שקלים

קצת יותר מחודש לאחר שהוכרז באירוע חגיגי ע”י יצרנית הסמארטפונים הסינית Meizu, מגיע סמארטפון הדגל של הכוכבת העולה, ה-Meizu MX5, למדינת ישראל, דרך יבואנית מייזו הרשמית בארץ, באג. בפוסט שפרסמה בפייסבוק ובמסע פרסומי נרחב בדמות מגזין מכירות המצורף למהדורת שישי של עיתון “ידיעות אחרונות”, הכריזה באג מולטיסיסטם, יבואנית Meizu הרשמית בישראל, על תחילת המכירה המוקדמת של ה-MX5.

את המכשיר המתקדם תמכור באג במחיר המתחיל מ-1,699 שקלים עבור דגם ה-16GB, בעוד עבור הדגם הכולל זיכרון אחסון פנימי בנפח 32 גיגה-בייט, תצטרכו להפרד מ-1,949 שקלים. מדובר בתג מחיר הגבוה ב-100 שקלים לדגם ההתחלתי, בהשוואה ל-Meizu MX4 שהושק בשנה שעברה.

מתוך חוברת באג שחולקה בסוף השבוע
מתוך חוברת באג שחולקה בסוף השבוע

נוסף על כך, הפרש המחירים בין שני הדגמים גם הוא מעט שנוי במחלוקת, שכן מייזו מוכרת את הדגמים בהפרש של פחות מ-150 שקלים בין דגם ה-16 גיגה לדגם ה-32 גיגה, הנמכרים ב-1,150 ו-1,290 שקלים, בהתאמה. את המחיר הגבוה יש לשייך, בין היתר, לתוספות המיסים השונות הנהוגות במדינה, אך ההפרש המשמעותי בין הדגמים הינו באחריות באג.

באם תחליטו לרכוש את מכשיר הדגל האטרקטיבי והמשתלם במיוחד, ה-Meizu MX5, תקבלו מפרט שלא מבייש את הסמארטפונים הטובים ביותר בשוק: מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, ערכת שבבים מתקדמת מסוג Helio X10 של מדיה טק הטיוואנית, זיכרון RAM בנפח 3GB ונפח אחסון על סך 16 או 32 גיגה (לא נראה כי באג תשיק את דגם ה-64GB).

כמו כן, יספק ה-MX5 קורא טביעות אצבע מסוג mTouch 2.0 בעל מהירות תגובה של 0.48 שניות, מערך צילום מרשים הכולל מצלמה ראשית ברזולוציית 20.7 מגה פיקסל ומצלמה משנית עם חיישן 5 מגה פיקסל וכמובן מבנה מתכת יוקרתי ומרשים במיוחד.

Meizu MX5 Gadgety 2

למרות הבדלי המחירים הגבוהים, ה-Meizu MX5 הינו אחד מן מכשירי הדגל המתקדמים והאטרקטיביים ביותר שהגיעו לישראל בתקופה האחרונה ובהחלט צפוי לספק למשתמשיו תמורה נאה ואף יותר מכך עבור כספם.

המכשיר זמין לרכישה מוקדמת בשלב זה דרך אתר באג ויגיע למשתמשים בעוד קצת פחות מחודש, החל מה-3 לספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים