דיווח: תמונות חדשות מציגות את ה-BlackBerry Venice כשהוא מריץ אנדרואיד

על תוכניותיה להשקת סמארטפון עם מערכת ההפעלה אנדרואיד העידו דברי מנכ”ל בלקברי מיוני האחרון, שם מסר כי “אינו שולל ייצור סמארטפון המריץ אנדרואיד“, כל עוד זה יהיה מאובטח. בעקבות דברים אלו, החלו להציף את הרשת אינספור דיווחים אודות שני מכשירים חדשים העונים לשם BlackBerry Venice ו-Dallas ומריצים את מערכת ההפעלה המדוברת.

כעת, חושף אתר CrackBerry שלוש תמונות חדשות המציגות כיצד עשוי להיראות סמארטפון ה-Blackberry Venice כשהוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד. על פי התמונות אנו יכולים לראות כיצד המכשיר, המציע מסך הקמור בצדדיו בדומה ל-Galaxy S6 Edge, יראה כאשר הוא מריץ את ה-BlackBerry Hub על גבי אנדרואיד.

כמו כן, חושפת תמונה אחרת כי יתמוך בשירות ה-Google Chromecast, פונקציה בה לא תומכת כיום מערכת ההפעלה העצמאית של בלקברי. עוד מוסרים באתר CrackBerry כי ייתכן שדגם ה-Venice יזכה למבנה מתכתי ויכיל בקרבו מצלמת 18 מגה פיקסל בעלת מייצב תמונה אופטי.

מלבד אלו, דיווחים קודמים מעידים שהמכשיר יכיל מסך 5.4 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, ערכת שבבים מסוג Snapdragon 808,  זיכרון עבודה (RAM) בנפח 3GB ועוד. על פי ציוצו מהיממה האחרונה של המדליף הסדרתי אוון בלאס, מלבד השקתו הצפויה של המכשיר במפעילה האמריקנית AT&T, הוא יושק גם ברשת T-Mobile.

לצד אלו, חשפה בלקברי בשבוע שעבר את ה-BlackBerry Passport Silver Edition, ממשיך דרכו של דגם ה-Passport של החברה המציע מקלדת QWERTY מלאה לצד מסך מגע בגודל 4.5 אינץ’. לאחר הכרזתה על המכשיר, נצפה ברשת סרטון חדש המאשש את הדיווחים כי למכשיר קיימת גרסה המריצה את מערכת ההפעלה אנדרואיד, היא, בהתאם לשמועות והדיווחים הקודמים, תהיה ה-Blackberry Dallas.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים