לנובו מכריזה על ה-ThinkPad P50 ו-P70, צמד תחנות העבודה הראשונות עם מעבד ה-Xeon של אינטל

ענקית המחשבים Lenovo הכריזה על מחשבים ניידים חדשים לסדרת ThinkPad P, אותה מגדירה החברה כאמינה וחזקה ביותר ומבטיחה שתספק את “הביצועים הגבוהים ביותר”. סדרת המחשבים הניידים החדשה כוללת שני דגמים, ה-ThinkPad P70 ו-ThinkPad P50, אלו מיועדים עבור המשתמשים הדורשים ביצועים תובעניים במיוחד, ומהווים לראשונים להכיל מעבד מסוג Xeon החדש של אינטל.

הראשון מבין השניים ובעל המסך הקטן יותר, ה-ThinkPad 50, יציע למשתמשיו מסך בגודל 15.6 אינץ’ ברזולוציית 4K ואילו דגם ה-ThinkPad P70 יציע מסך מעט יותר גדול הנמדד ב-17 אינץ’, גם הוא ברזולוציית 4K UHD. לדגם זה תציע לנובו וריאציה נוספת עם מסך בגודל זהה, אך ברזולוציית Full HD ועם מסך מגע.

Thinkpad P70 Gadgety  3

ה-P70 וכן אחיו הקטן, ה-P50 יהיו לראשונים להכיל את מעבד תחנות העבודה והשרתים מבית אינטל, ה-Xeon E3-1500M v5, כשעם הגרפיקה האינטנסיבית יתמודד מאיץ גרפי מתקדם מסוג NVIDIA Quadro. כמו כן, שני המחשבים יתמכו בזיכרון RAM מסוג DDR4 בנפח המגיע עד 64GB וכן יאפשרו חיבור של עד ארבעה התקני אחסון. נפח האחסון בשניים יגיע עד ל-2TB בדיסק קשיח או 1TB זיכרון אחסון מסוג SSD.

סגן הנשיא ומנכ”ל תחנות העבודה בלנובו, ויקטור ריוס, מסר:

שילבנו במחשבים אלו פיצ’רים שלא היו אפשריים קודם לכן במחשבים ניידים וכך, הפכנו אותם לתחנות העבודה הרב-תכליתיות ביותר, המספקות את הביצועים הטובים ביותר. אנו ממוקדים ביכולת שלנו להבטיח שלמשתמשים יהיו את הכלים להם הם זקוקים כדי לפעול לקידום החדשנות.

ללא קירור ראוי, תוחלת החיים של שתי תחנות העבודה החדשות של לנובו יהיו קצרות במיוחד, אך לשם כך שילבה היצרנית בשניהם את מערכת הקירור המתקדמת FLEX Performance Cooling, המציעה “ביצועים קרים, שקטים ומהירים יותר”, לשון החברה.

מלבד זאת, מכילים שני המחשבים מגוון רחב של חיבורים: 4 מחברי USB 3.0, חיבור HDMI יחיד, כניסת Thunderbolt 3 אחת (2 כניסות ב-P70), קורא כרטיסי זיכרון ועוד. דגם ה-P70, יש לציין, כולל גם כונן אופטי וסוללת 8 תאים שתספק 96W/Hr, לעומת סוללת 6 או 4 תאים ב-P50 עם 90W/Hr או 66W/Hr.

ה-ThinkPad P70 ו-P50 אינם מיועדים, כמובן, עבור כל אחד וכך נראה גם מחירם, שמתחיל מכ-6,110 שקלים (1,599 דולר) עבור דגם ה-P50 הבסיסי וממשיך ב-7,650 שקלים (כ-1,999 דולר) עבור דגם ה-P70 הבסיסי.

שתי תחנות העבודה הניידות מריצות את מערכת ההפעלה Windows 10, שהושקה לאחרונה, ותהיינה זמינות במהלך הרבעון האחרון של השנה הנוכחית, אך זמינותם בישראל טרם ידועה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים