תמונה מודלפת חושפת את גבו של הנקסוס החדש מבית LG

הדלפה מכיוון לא צפוי: סוקר המוצרים האמריקני מרקז בראונלי, המוכר יותר בשם MKBHD, חושף דרך עמוד הטוויטר שלו תמונה ראשונה של מכשיר נקסוס עתידי אותו מייצרת חברת LG הדרום קוריאנית בעבור גוגל. בראונלי לא מספק פרטים מעבר למה שמוצג בתמונה, אך זו לכשעצמה מאשרת לכאורה כמה מהדיווחים שהתקבלו עד כה אודות המוצר.

בתמונה שפורסמה הבוקר נראה גבו של מכשיר בצבע לבן, כשעליו הכיתוב Nexus, קורא טביעות אצבע ומערך צילום הכולל פלאש LED בשתי טמפרטורות צבע ופוקוס לייזר, כמו במכשירי הדגל האחרים של היצרנית הדרום קוריאנית. עוד ניתן להבחין בכיתוב “לא למכירה” ובמדבקת זיהוי המציינת כי מדובר במכשיר אבטיפוס שמקורו במפעליה של חברת LG.

לפי דיווחים לא מאומתים, הנקסוס החדש שמייצרת LG בעבור גוגל יכלול מסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית Quad HD (אם כי האופציה למסך Full HD עוד לא נשללה לחלוטין), מעבד שוק גבוה מבית קוואלקום – Snapdragon 808 או Snapdragon 820, זיכרון RAM בנפח 3GB, סוללה בקיבולת גבוהה מ-2700mAh, רמקולים סטריאופוניים מלפנים ומחבר USB Type-C.

את מכשיר הנקסוס החדש שלה צפויה גוגל לחשוף בסוף חודש אוקטובר בצמוד למערכת ההפעלה החדשה Android 5.2. עם זאת, עדיין לא ברור כמה מכשירים יושקו והאם LG תחלוק את הכבוד עם Huawei שעובדת גם היא על מכשיר חדש שעשוי לקבל את התווית “נקסוס”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים