הכירו את טבעת הגיימינג: בקר שליטה לאצבע שלכם

טבעת אחת למשול בכולן: חברת סטארט-אפ מקליפורניה בשם Titanium Falcon חשפה לאחרונה טבעת חכמה, פיתוח ייחודי המתלבש על האצבע ומיועד לשלוט במשחקים מבוססי תנועה. משחקים כאלו הצריכו עד כה פתרונות מורכבים כמו PlayStation Move של סוני, קינקט של מיקרוסופט, או מערכת Wii של נינטנדו.

הטבעת החדשה, המכונה “Talon“, מסוגלת להתחבר לכל מכשיר חכם דוגמת טאבלט, סמארטפון, מחשבים ומערכות מציאות מדומה (VR) ולשדר מידע אודות תנועות השחקן על גבי תשעה צירים. בלב הטבעת ישנם חיישנים כמו מד-תאוצה, ג’ירוסקופ ומצפן, ואת המידע היא תעביר בעזרת תקשורת בלוטות’ אלחוטית וחסכונית. Titanium Falcon מתגאים במעבד 32 ביט שבמכשיר ובטכנולוגית ביטול רעשים בתקשורת.

על מנת להוות תחליף ראוי לבקרי שליטה קיימים, כולל המכשיר גם שני כפתורים לחיצים. לפי המפתחים, הטבעת תואמת לכל סוגי המשחקים כמעט, כולל מירוצים, אקשן ממבט ראשון וספורט. המוצר צפוי לעלות בסוף החודש (אוגוסט) כפרוייקט מימון המונים באתר IndieGogo עם יעד מימון שיעמוד על 300,000 דולר. החברה הצהירה גם על API פתוח, כך שכל מפתח יוכל להתאים את משחקיו לטבעת השליטה, והעלתה כבר רפוזיטורי מתאים ב-GitHub.

בנוסף, נראה כי למכשיר המסקרן ישנם שימושים מעבר לגיימינג. מ-Titanium Falcon נמסר: “טאלון [הטבעת] תאפשר לשחקנים לשחק באופן מיידי בכל מקום ובכל זמן, בהיותם ניידים ובלי ידיים. המשתמשים יכולים לשחק משחקי מובייל ולשלוט באפליקציות אפילו בזמן שהם עושים דברים אחרים כמו ריצה, בישול, נסיעה באוטובוס וכן הלאה”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים