לראשונה: ה-BlackBerry Venice נחשף בוידאו עם מקלדת סליידר וכשהוא מריץ אנדרואיד

בתמונה: BlackBerry Priv

תקופה ארוכה שאנו שומעים על סמארטפון מבית יצרנית התוכנה הקנדית, BlackBerry, המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד. זה התחיל בהצצה קצרה אל המכשיר במהלך תערוכת MWC והמשיך דרך אינספור דיווחים ותמונות שצצו ברשת בחודשים האחרונים, שגרסו כי הסמארטפון, אליו מתייחסת הרשת כ-BlackBerry Venice, יריץ אנדרואיד.

עד עתה זכינו לראות את ה-Venice כשמקלדת ה-QWERTY שלו סגורה וחבויה תחת מבנה הסליידר. ואילו כעת, פחות משבועיים לאחר שנחשף בתמונות, עולים לרשת שני סרטונים חדשים המספקים הצצה בלעדית לסמארטפון בעל המסך הקמור ולמבנה הסליידר המרשים.

בשני הסרטונים, אותם מביא אלינו המדליף הסדרתי אוון בלאס (Evleaks), ניתן לראות לראשונה את מקלדת ה-QWERTY המלאה, המתחבאת תחת מבנה סליידר אלגנטי. בתמונות הקודמות, גם אותן חשף בלאס, נראה היה המכשיר מעוצב בצורה נפלאה וכמעט בלתי אפשרי היה לזהות את המקלדת החבויה מתחת למסך, אך צמד הסרטונים החדש בהחלט מסיר כל ספק.

מקור: evleaks
מקור: evleaks

עוד חושף בלאס כי מועד יציאת המכשיר למכירה באופן רשמי יהיה נובמבר הקרוב, אז יושק בכל ארבעת המפעילות הגדולות בארה״ב – AT&T, T-Mobile, Verizon ו-Sprint. ה-BlackBerry Venice, במקרה שאכן יושק, בהחלט עשוי להוות את כרטיס היציאה של בלקברי מן הבוץ אליו נכנסה בכל הנוגע לתחום החומרה, אך נכון לעכשיו לא ברור האם יופץ באופן גלובלי או שמא יוגבל לארה”ב בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים