סמארטפון ה-HTC Aero צץ בתמונות וחושף דימיון רב ל-iPhone 6

דיווחים מן החודשים האחרונים מכוונים כולם לכך ש-HTC תשיק בקרוב סמארטפון חדש ומתקדם במיוחד לסדרת ה-One, והוא ה-HTC Aero. זה, הצפוי להכיל מצלמה פורצת דרך, נחשף כעת ברשת בתמונה חדשה המתיימרת להציג את המכשיר, לו תקרא היצרנית הטיוואנית HTC One A9.

בתמונה החדשה, המגיעה מן הרשת החברתית Weibo, נראה גבו של ה-HTC One A9 (או: HTC Aero), כשהוא מוצג לצד iPhone 6 ואנו בטוחים כי אין אדם אשר לא יבחין באופן מיידי בדימיון הענק בין השניים. בדומה לאייפון, ה-One A9 כולל פס אנטנה לבן בחלקו התחתון, כאשר בחלקו העליון, מעט מעל פס האנטנה הלבן, נמצאת מצלמתו הראשית לצד פלאש LED בעל שתי טמפרטורות צבע.

גם מצלמת המכשיר והפלאש דומים מאוד לאלו הנמצאים באייפון 6, כשעדשת המצלמה חודרת החוצה מגוף המכשיר וקטנה משמעותית ממצלמות מכשירי HTC אחרים הזמינים כיום בשוק. מלבד השינוי המשמעותי בגודל עדשת המצלמה, נראה כי גב המכשיר החדש מאבד את העיצוב הקמור בו ביצעה שימוש היצרנית בשנים האחרונות, וכולל כעת גב שטוח ומבנה מעט מעוגל.

הצצה לאחור

על פי דיווחים קודמים, יגיע ה-HTC Aero עם מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, זיכרון RAM בנפח 4GB ומערכת על שבב מרשימה מסוג Helio X20, פרי ייצורה של מדיה-טק הטיוואנית. נוסף על ה-A9, מוסרים דיווחים אחרים כי החברה עומלת בימים אלו על סמארטפון ה-HTC O2, שיכיל גם הוא מפרט מתקדם במיוחד.

לאור דיווחים אלו, התמונה המוצגת לנו כעת מעט מבלבלת, שכן טרם ברור האם HTC תחליט להשיק מכשיר דגל חדש תחת סדרת ה-One A9, תשיק סדרה חדשה לחלוטין עם מכשיר הדגל O2 או שמא תבחר להשיק את שניהם. כך או כך, נצטרך להמתין בסבלנות על מנת לגלות מה זוממת היצרנית הטיוואנית והאם הדבר יצליח להרים אותה מן הקרשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים