GOG מאפשרת להסיר עדכוני משחקים הגורמים לבאגים

שירות GOG הינו חנות אינטרנט למשחקים נטולי DRM, כלומר ללא הגנה מפני העתקות. במסגרת השירות מתבצעת גם התאמה של משחקי נוסטלגיה למחשבים מודרניים, כדי שתוכלו לקנותם ולשחק בהם על מחשב חדש מבלי להסתבך עם התקנת אמולטורים ובעיות אחרות. בין היתר יש בחנות גם משחקים חדשים, משחקי אינדי, ואחרים.

GOG נולד מתוך חברת CD-Projekt, הידועה בפיתוח סדרת המשחקים The Witcher. החברה חיפשה פתרון להפצה עצמאית של משחקים לאחר מספר תקריות לא מוצלחות עם המפיצות הקודמות עימן התקשרה. השירות הוקם בשנת 2008 תחת השם Good Old Games, או בקיצור, GOG, והתרחב מאז משמעותית.

gog-galaxy
תוכנת גלקסי. עכשיו מאפשרת גם להסיר עדכונים

לאחר פיתוח ובדיקות נמרצות, GOG השיקו לאחרונה תוכנה בשם Galaxy המקלה על הורדת המשחקים, קבלת עדכונים ואינטרקציה עם הקהילה. התוכנה מזכירה במעט את Steam, אולם השימוש בה אופציונלי בלבד, היות וכל המשחקים הנמכרים בשירות הם נטולי DRM וניתנים להורדה ישירות מהאתר.

בגרסה האחרונה של התוכנה נוסף פיצ’ר חדש: ביטול עדכונים שהותקנו. לעתים קורה שעדכון מציג בעיות חדשות כמו באגים, אי-תאימות לחומרה מסוימת או בעיות עם תוספות ומודים למשחק. Galaxy מציע את האפשרות להחזיר את המצב לקדמותו, טרם התקנתם את העדכון, ובכך לבטל בעיות שהוצגו בגרסה החדשה יותר, אפשרות החסרה באופן כואב ב-Steam ובחנויות האינטרנט האחרות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים