מקבץ חדשות קולנוע: תמונה ראשונה מ-Assassin’s Creed, סרטון חדש מ”להציל את מארק וואטני” ועוד

מקבץ חדשות מהשבוע האחרון: תמונה ראשונה של מייקל פסבנדר מתוך העיבוד הקולנועי למשחק המחשב Assassin’s Creed, סרטון מאחורי הקלעים, בסגנון הסדרה “קוסמוס”, הבוחן את צוות החללית Ares 3 מתוך “להציל את מארק וואטני”, סרטים חדשים לאן האת’אווי וסם וורת’ינגטון וקטע אקשן מתוך “הרץ במבוך: מבחני הכוויה”.

תמונה ראשונה של מייקל פסבנדר מתוך Assassin’s Creed

אחד העיבודים המסקרנים למשחקי מחשב, שמצולם בימים אלו, הוא עיבודו של המשחק Assassin’s Creed לסרט קולנוע. בסרט משחקים בתפקידים הראשיים מריון קוטיאר (האביר האפל, Inception) ומייקל פסבנדר (ממזרים חסרי כבוד, אקס-מן).

אחת השאלות הגדולות של אוהדי המשחק הייתה איזה מן הרוצחים שהופיעו בסדרת המשחקים מגלם פסבנדר? והתשובה היא: אף אחד! פסבנדר מגלם את דמותו של קאלום לינץ’, דמות שנוצרה במיוחד לעיבוד הקולנועי. השם אולי שונה, אבל הבסיס הסיפורי של המשחק יחד עם כלי הנשק המגניבים שחוצים גבולות וזמנים, יהיו נוכחים בסרט, ובגדול.

אתר Yahoo פרסם תמונה רשמית ראשונה של פסבנדר בתלבושות הדמות וזה נראה נהדר. את הסרט מביים ג’סטין קורזל, שביים את קוטיאר ופסבנדר בגרסה החדשה של “מקבת” שתצא לבתי הקולנוע בתחילת אוקטובר. הסרט Assassin’s Creed ייצא לבתי הקולנוע ב-21 בדצמבר 2016.

להציל את מארק וואטני, קוסמוס סטייל

סרטו של רידלי סקוט, “להציל את מארק וואטני” בכיכובו של מאט דיימון, שיעלה לאקרנים בישראל ב-1 באוקטובר, התחדש בסרטון פרומו חדש. חברת פוקס לא חוסכת בפרסום ויחצון הסרט וכעת יש סרטון חדש המתמקד בצוות החללית Ares 3. את הסרטון מנחה ניל דגראס טייסון, אסטרופיסיקאי בעל שם עולמי. הסרטון הוא בסגנון סדרת המדע הבריטית, “קוסמוס”.

לאן נעלם סם וורת’ינגטון?

ב-2009 פרץ סם וורת’ינגטון לתודעת העולם בין לילה כששיחק בתפקיד הראשי בסרטו של ג’יימס קמרון, “אווטאר”. במשך כמה שנים היה שמו של וורת’ינגטון האוסטרלי, מקושר לכמה משוברי קופות (לפחות פוטנציאלים) גדולים. הוא הופיע בשני סרטי “התנגשות הטיטאנים”, ב”שליחות קטלנית 4″ ואפילו בגרסה האמריקאית של הסרט הישראלי, “החוב”. אולם מאז הוא הוריד קצת פרופיל, כשהוא מופיע בסרטים קטנים (או כאלה שנכשלו קשות, כמו “חבלה” בו הופיע לצידו של ארנולד שוורצנגר).

נוכל לראות אותו בסוף ספטמבר בדרמה “אוורסט” לצידם של כוכבים רבים בהם ג’ייק ג’ילנהול, קירה נייטלי, ג’וש ברולין, אמילי ווטסון ועוד. אתר חדשות הבידור Deadline מדווח כי וורת’ינגטון ישחק בתפקיד הראשי בסרט המדע בדיוני The Titan לצידה של רות’ וילסון (הסדרה “הרומן”) על פי סיפור של אראש עמל (“אקס פטריוט”, “גרייס ממונקו”) ותסריט של מקס הורוביץ (שכותב את הסדרה “גיהנום על גלגלים”).

הסרט מתרחש בעתיד הקרוב ועוקב אחר משפחה של יוצאי צבא שעוברת לגור במתקן מסתורי ולהשתתף בו בניסוי גנטי כחלק מהכנת המין האנושי לאכלוס החלל.

אן האת’אווי נלחמת בחייזרים ב”המקלחת”

מגזין חדשות הבידור Hollywood Reporter מדווח כי אן האת’אווי (“בין כוכבים”), תפיק ותשחק בתפקיד הראשי בסרט המדע בדיוני/מפלצות “המקלחת” (The Shower). הסרט הוא קומדיית מד”ב שבשנה שעברה היתה אחד התסריטים הבולטים ברשימה השחורה, רשימת תסריטים בולטים שלא נקנו על ידי אולפנים שמתפרסמת כל שנה.

אדם שולמן, בעלה של האת’אווי, יפיק לצידה יחד עם ג’ק שייפר, שכתב את התסריט. הסרט אמור להיות בטון ובסגנון של “חייזרים VS השכונה” הבריטי ו”מסיבת רווקות” בכיכובה של מליסה מקארת’י. הסרט מספר על חבורה של נשים, במרכז חגיגות baby shower של אחת מהן, כאשר, מתחיל מטר של מטאורים מהחלל החיצון שהופך את כל הגברים לחייזרים צמאי דם. הנשים, כמובן, צריכות להשיב מלחמה על הישרדותן שלהן ושל המין האנושי.

קטע ראשון מתוך “הרץ במבוך: מבחני הכוויה”

נסיים את המקבץ עם קטע אקשן מתוך “הרץ במבוך: מבחני הכוויה” הסרט השני בסדרה שיעלה לאקרנים בארץ ב-24 בספטמבר, הקטע לקוח מאתר חדשות הגיקים Collider.

*הפוסט הופיע במקור באתר מולטיוורס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים