בכירי לנובו צולמו עם שעון ה-Moto 360 החדש ודגם ספורט מוצג לראשונה

באופן הנראה כמהלך שיווקי לכל דבר שאף מזכיר לנו את סערת ה-iPhone 4S שנשכח בבר, צץ ה-Moto 360 2 בשבועיים האחרונים באינספור מקורות, כאשר ביניהם נתפס גם מנכ”ל לנובו, המחזיקה בחברת מוטורולה, כשהוא עונד אותו במהלך מסיבת עיתונאים באינדונזיה.

ראשית היה זה צ’ן זו-דונג, סמנכ”ל בלנובו, שצולם כשעל ידו נראה לא אחר מאשר דורו הבא של השעון החכם Moto 360. כבר באותו יום, צולם השעון שנית בעת שנוסע רכבת בשיקגו ענד אותו על גבי ידו. בימים שלאחר מכן לא פסק מבול התמונות, והשעון נצפה במספר מקרים נוספים, ביניהם כאשר הוא הוצג  לצד קודמו, בעת שמנכ”ל החברה עונד אותו וזה עתה בתמונות יח”צ חדשות המגיעות מהמדליף הסדרתי אוון בלאס (Evleaks).

מלבד האופציה לזיהוי השעון ע”פ מיקום נקודת החיבור בין הרצועה לבין השעון עצמו וכן מיקום כפתור השעון הבודד, השונים בהשוואה ל-Moto 360 הראשון, מנכ”ל החברה אף הודה כי השעון אותו הוא ענד על גבי ידו הינו לא אחר מאשר ממשיך דרכו של ה-Moto 360, כך שלא נותר מקום למחשבות מיותרות.

נוסף על אלו, פרסם מוקדם יותר היום (ג’) המדליף הסדרתי Upleaks תמונה חדשה בעמוד הטוויטר שלו, בה נראה דגם ה-Moto 360 Sport  כשרצועתו עשויה גומי ולצידו נמצא ה-Moto 360 2 במגוון וריאציות נוספות – עם רצועות מתכת בצבעים שונים, רצועות עור שונות ועוד.

מלבד שלל התמונות וההערכה כי מוטורולה תשיק את השעון בשני גדלים, האחד עבור נשים ואילו השני עבור גברים, לא ידועים פרטים רבים אודות השעון והחברה שומרת את הקלפים קרוב לחזה בשלב זה. את ה-Moto 360 2 אנו צפויים לראות ברבעון האחרון של השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים