הוכרזו Predator 8 ו-Predator 6 מבית אייסר – עולם הגיימינג מגיע למובייל

יום עמוס בתערוכת IFA 2015 שבברלין, וכעת אנחנו עם חברת Acer שמכריזה על סדרת מוצרי גיימינג ניידים, ביניהם סמארטפון הגיימינג Predator 6 וטאבלט ה-Predator 8 GT-810, המתיימרים לקחת את חווית הגיימינג על גבי מסך מגע כמה צעדים קדימה.

טאבלט ה-Predator 8 כולל עיצוב מרהיב שמספק לו מראה יוצא דופן ומציע מפרט מרשים הכולל מסך 8 אינץ’ ברזולוציית 1920×1200, מערכת על-שבב מסוג Intel Atom x7, מאיץ גרפי מדגם Intel HD Graphic Gen-8-LP, זיכרון עבודה בנפח 2GB ורכיב אחסון בנפח 64GB אותו יוכל המשתמש להרחיב באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני. מימדי המכשיר סטנדרטיים למדי: משקלו עומד על 350 גרם ועוביו נמדד ב-8.7 מ”מ.

סמארטפון ה-Predator 6 פונה למשתמשים המתענגים על משחקים בעלי דרישות עיבוד וגרפיקה אינטנסיביות. בשל כך, הוא מצויד בערכת השבבים MediaTek Helio X20 החדשה המורכבת ממעבד בעל עשר ליבות עיבוד. אייסר לא טרחה עדיין לציין מהו גודל המסך והרזולוציה שלו, אך על פי שם המכשיר ניתן להניח כי מדובר במסך בגודל 6 אינץ’. עוד הוא כולל זיכרון RAM בנפח 4GB ומצלמה ראשית ברזולוציית 21 מגה פיקסל.

acer-predator-phone

בקצוות של שני המכשירים הללו נמצאים ארבעה רמקולים בטכנולוגיית Dolby Audio, באמצעותם מתיימרת החברה לספק חווית סראונד איכותית ועוצמתית. כמו כן, מסך המגע של המכשיר יספק פידבק מיוחד במינו הדומה לזה המתקבל משלטי קונסולות המשחק, אם כי לא ברור כיצד פונקציה זו תתפקד.

פרטים על זמינותו של Predator 6 גם הם חסרים וייתכן כי יתבררו בקרוב. לעת עתה ידוע שטאבלט ה-Predator 8 יהיה זמין לרכישה כבר בנובמבר הקרוב עבור תג מחיר העומד על 300 דולרים (כ-1,180 שקלים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים