כן, זה אמיתי: Fallout מקבל גרסת מונופול רשמית

נראה כי בתסדה לא נחה לרגע: השקת המשחק Fallout 4 מלווה בפעילויות, מוצרים משלימים ואירועי מסחור כמעט באופן רצוף עד לשחרור המשחק. בין השעונים, חולצות, אריזות מיוחדות וגימיקים אחרים, הפעם נראה כי מדובר בגרסה רשמית של Fallout למשחק מונופול המוכר והאהוב.

ההכרזה על גרסת המונופול הפוסט-אפוקליפטית התבצעה בטוויטר, באמצעות ציוץ מאת החשבון הרשמי של Fallout, הכולל תמונה ואישור כי מדובר במוצר אמיתי. לפי Eurogamer, גרסת המונופול המיוחדת אמורה לצאת לצד Fallout 4 בנובמבר, ומופקת על ידי USAopoly – יצרנית משחקי קופסה שהפיקה כבר משחקי מונופול המבוססים על פוקימון, זלדה, היילו ומאס אפקט.

 

בהזדמנות זו כדאי להזכיר את גרסת המונופול של Fallout: New Vegas אשר הופקה על ידי מעריצי המשחק וזכתה לתשבוחות מצד הקהילה, ולאור זרקור מצד עיתונאי גיימינג ברחבי העולם. ייתכן וזהו הפרויקט שתפס את תשומת הלב של בתסדה, המפתחת של סדרת Fallout בגלגולה הנוכחי, ועודד אותה ליצור משחק מונופול רשמי. משחק הלוח כנראה יתבסס על סדרת Fallout כולה, ולאו דווקא על משחק אחד.

Fallout 4 יגיע אל המדפים ב-10 בנובמבר הקרוב עבור קונסולות ה-Xbox One, פלייסטיישן 4 והמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים