ניו-יורק טיימס: אפל תכריז על מקלדת ייעודית לאייפד ודגמי Apple Watch חדשים ב-9 בספטמבר

בעוד יומיים בלבד, יום רביעי הקרוב, ה-9 בספטמבר, תקיים אפל אירוע הכרזה גדול במיוחד, שיתרחש באולם Bill Graham Civic Auditorium בסן פרנסיסקו. לאחר שמרבית הפרטים אודות דור האייפונים הבא כבר נחשפו, צצו ברשת הערכות שונות הנוגעות לכך שאפל תציג באותו אירוע גם את הדור הרביעי לסטרימר ה-Apple TV, ואף את טאבלט ה-iPad Pro.

כעת, חושף הניו-יורק טיימס פרטים המעידים כי אירוע ההכרזה הולך להיות גדול אף יותר. על פי מקורות המגזין, נראה כי היצע ההפתעות של אפל רק החל להתגלות, כאשר זו עשויה להשיק דגמי Apple Watch נוספים המיוצרים מזהב לבן או טיטניום, בעוד אחד מהם יהיה עשוי זהב בגרסה זולה יותר. עוד מוסר הדיווח שהחברה תשיק טאבלטי אייפד חדשים במהלך האירוע, אך אינו מציין על אילו דגמים תכריז והאם ה-iPad Pro יהיה ביניהם.

לצד הטאבלטים החדשים, ייתכן כי אפל תכריז לראשונה על מקלדת ייעודית עבור משתמשי האייפד, הנמצאת ברגעים אלו בתהליכי ייצור ופיתוח אחרונים, מדגיש הדיווח. מקורות הטיימס מאשרים בדבריהם את מרבית הפרטים הידועים אודות ה-Apple TV 4 ונראה כי בנושא זה לא תצפה לנו הפתעה.

iPad-Multi-Windows
אייפד עם מקלדת וחלונות מרובים ב-iOS 9 (צילום: גאדג’טי)

אין כל צל של ספק כי האירוע לפנינו יהיה אחד מאירועי ההכרזה הגדולים והמרשימים ביותר שראתה אפל בכל ימיה. אנו נהיה כאן על מנת לעדכן אתכם בכל המתרחש ביום רביעי הקרוב, ה-9 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים