הסרט על יוצרי GTA יוקרן למרות התנגדותה של Rockstar

BBC, הערוץ האנגלי המפורסם, הפיק סרט עלילתי אודות הסיפור מאחורי המשחק Grand Theft Auto. בפרוייקט, המבוסס על אירועים אמיתיים, מככב דניאל רדקליף (Daniel Radcliffe) אותו בוודאי תזכרו מסאגת “הארי פוטר” בה הוא משחק את הגיבור הראשי. הסרט, שאורכו 90 דקות, נקרא “The Gamechangers” (משני-המשחק) וישודר ב-BBC Two ב-15 לחודש, בין 9 ל-10:30 בערב (שעון אנגליה).

הסרט יגולל את חוויות המפתחים, בראשות סם האוזר (Sam Houser) בעת יצירת משחק מהפכני, לצד העימות הפומבי בין Rockstar לבין ג’ק תומפסון (Jack Thompson), עורך הדין שעשה את כל שביכולתו למניעת הפצת משחקי GTA והשפעתם על הנוער, ללא הצלחה. סיפורו של תומפסון, במיוחד, הפך ידוע לשמצה כאשר זה ניצל כל במה אפשרית להתנגח בחברת Rockstar עד שלבסוף איבד את רשיונו כעורך דין וספג מפלה אישית קשה.

חברת Rockstar לא התלהבה מהפרויקט. לאחר שדיונים עם ערוץ הטלוויזיה הבריטי העלו חרס, החליטה Rockstar לתבוע את BBC במטרה למנוע את שידור הסרט. אולם האחרונה נראית נחושה מתמיד להעלות את הסרט על מסכי הטלוויזיה בבריטניה, ותאריך השידור נותר בעינו. בינתיים העלו ב-BBC טריילר לסרט ביוטיוב – הטריילר הוסר, כנראה בגלל המחלוקת המשפטית העומדת על הפרק, אך משתמשים זריזים העלו אותו בחזרה ליוטיוב תחת חשבון אחר, בו ניתן לצפות בחופשיות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים