מפרטו של Lenovo Vibe X3 נחשף במלואו עוד לפני ההכרזה

אתר האינטרנט של רשות התקשורת בסין, TENAA, משמש כמכרה זהב לחובבי הסמארטפונים בעוד הוא מציג בגלוי קטלוגים שלמים של מוצרים עוד לפני חשיפתם הרשמית. והפעם אנחנו מגלים שם את Lenovo Vibe X3, מכשיר חדש עבור השוק הגבוה, כולל מפרט טכני מלא ותמונות רשמיות כמעט מכל זווית.

כפי שניתן לראות בתמונות, הסמארטפון החדש של לנובו מציע רמקולים סטריאופוניים בקדמת המכשיר, כמו גם מקשי ניווט קפסטיביים שאינם חלק מהתצוגה. מי שיתאמץ יוכל לאתר מעל המסך גם את המצלמה הקדמית. בגב המכשיר ממוקמת המצלמה הראשית כשהיא מאובזרת בפלאש LED כפול, ומתחתיה חיישן ביומטרי לקריאת טביעות אצבע.

מפרטו הטכני של הסמארטפון כולל מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, מעבד משושה ליבות על גבי ערכת השבבים Snapdragon 808, זיכרון עבודה בנפח 3GB, רכיב אחסון מובנה בנפח 32GB עם יכולת הרחבה, מצלמה ראשית עם חיישן 21 מגה-פיקסל ומצלמה משנית עם חיישן 8 מגה-פיקסל. מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד Lollipop 5.1.

עוביו של המכשיר 9.4 מ”מ ומשקלו 175 גרם. בשלב זה לא ניתן לומר עדיין מתי הוא יושק, אך בהתחשב בכך שרשות התקשורת בסין העניקה לו את כל האישורים הרלוונטיים, נוכל לשער שהחשיפה הרשמית תתבצע ממש בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים