לקראת אירוע ההכרזה על ה-iPhone 6S: איך לצפות בשידור החי ולמה יש לצפות?

הערב (ד’, 9.11.15) בשעה 20:00 שעון ישראל תערוך אפל את אירוע ההכרזה הגדול שלה לשנת 2015, שם צפויה החברה להציג שני מכשירי אייפון חדשים, ה-iPhone 6S והדגם בעל המסך בגודל 5.5 אינץ’ – iPhone 6S Plus. לצד שני המכשירים ישנה ציפיה כי תציג החברה מספר מוצרים נוספים, בהם גרסה חדשה למזרים המדיה Apple TV ואת טאבלט ה-iPad Pro בעל מסך בגודל 12.9 אינץ’.

דיווחים ושמועות אודות שני המכשירים זרמו בתקופה שהובילה ליום ההכרזה וציינו כי דגמי האייפון 6S לא יציגו שינויים מהותיים בצד העיצוב, אולם יכללו מבנה חזק ועמיד יותר, כזה שיפחית את הסיכון לכיפוף שהוצג בדגם האייפון 6 פלוס בשנה שעברה. עוד צפויים המכשירים החדשים לכלול גם חומרה משופרת, זו תגיע בדמות מעבד ה-Apple A9, מצלמת 12 מגה-פיקסל ומסך Force Touch, המאפשר ביצוע פעולות שונות בדרגות לחיצה שונות על גביו.

את המכשירים החדשים נזכה ודאי לראות בהשקה בארה”ב ובשווקים נוספים תוך שבוע עד 10 ימים ממועד ההכרזה, כאשר בשלב מאוחר יותר יגיעו השניים גם למחוזותינו. מחיריהם של דגמי האייפון החדשים לא צפויים להשתנות וככל הנראה ייקבעו ב-650 דולר עבור דגם הבסיס של האייפון 6S בעל נפח אחסון של 16GB.

טכנולוגיית המסך החדשה ומחירי האייפד פרו

אייפד פרו מול מקבוק (אילוסטרציה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)
אייפד פרו מול מקבוק (אילוסטרציה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)

השאלות הגדולות שנותרו נוגעות לדרך בה יעבוד מסך ה-Force Touch במכשירי האייפון וכיצד יוכלו מפתחי האפליקציות להפתיע אותנו דרך שימוש בו עם הצגתה של iOS 9 לציבור הרחב. שאלה נוספת נוגעת לטאבלט האייפד פרו, הן בצד הפונקציונליות שתציע דרכו אפל באופן מובנה ודרך אפליקציות צד שלישי והן בצד המחיר.

עורך בכיר באתר 9to5mac ציטט את מקורותיו שעדכנו כי האייפד פרו יגיע בגרסה בסיסית בעלת נפח אחסון של 32GB (ולא 64GB כפי שנטען קודם לכן) ובמחיר של 799 דולר, כאשר גרסאות עם נפח אחסון גבוה יותר יוצעו במחירים של $899 ו-$999 עבור דגמי 64GB ו-128GB בהתאמה, וגרסאות התומכות גם ברשת סלולרית (LTE) יגיעו במחירים הגבוהים בכ-$130 עבור כל דגם שצוין מעלה בהתאמה.

איך אפשר לצפות באירוע בשידור חי?

אפל לא נוהגת להעביר את האירועים שלה בדרך פשוטה כפי שנוהגות מתחרותיה, ושומרת על הזרמת הוידאו בשידור ישיר רק דרך הפלטפורמות שלה. בשונה משנים קודמות, תאפשר השנה אפל למשתמשי ווינדוס 10 העושים שימוש בדפדפן ה-Edge של מיקרוסופט לצפות באירוע באותו אופן בו עושים זאת משתמשי דפדפן הספארי על גבי מחשבי המקינטוש.

כל שעליכם לעשות הוא לגשת לאתר אפל עם תחילת האירוע, שם תמצאו את שידור הוידאו החי. למעבר לאתר אפל – לחצו כאן.

באירוע יוכלו לצפות גם בעלי מכשירי אייפון, אייפד ואייפוד טאצ’ העושים שימוש במערכת ההפעלה iOS 7.0 ומעלה, כאשר גם בעלי מזרים המדיה Apple TV מהדור השני או השלישי עם מערכת ההפעלה בגרסה 6.2 ומעלה יוכלו לצפות בשידור הישיר.

לקראת האירוע הערב, מה אתם מצפים לשמוע מאפל וכיצד לדעתכם תצליח, אם בכלל, להפתיע אותנו?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים