חברת Xiaomi מבטיחה לפתור את הבעיות החשובות בחיים

כיצד יכולה חברת Meizu הסינית להודיע על אירוע הכרזה מבלי ששכנותיה תצטרפנה גם הן לחגיגה? באמצעות תמונת טיזר שהועלתה בשבת בערב לרשת החברתית הסינית Weibo, מבטיחה חברת Xiaomi לחשוף השבוע כמה תכניות חדשות שיעזרו לכם (או לסינים, לכל הפחות) “לפתור את הבעיות החשובות ביותר בחיים”.

בתמונת הטיזר המסתורית שפרסמה Xiaomi נראית חבילת שטרות של 100 יואן (המטבע הסיני), מה שהוביל כמה מהמגיבים לחשוב שמדובר אולי בשירות הלוואות שיסייע לאוכלוסיה המקומית ברכישת מכשירי הסמארטפון של החברה. השערות נוספות מציגות אפשרות לשיטת תמחור חדשה שתוביל להוזלה משמעותית במחירי הסמארטפונים בסין כולה.

קריאה נוספת: סין מחלישה את היואן, איך זה ישפיע על אפל ו-Xiaomi?

בשלב זה לא ידוע לנו על מוצרים כלשהם שבכוונתה של שיאומי לחשוף באירוע, ויותר מכך – ייתכן שחומרה חדשה לא תוצג כלל וכלל. אף שמתחרתה Meizu צפויה להכריז בסוף החודש הנוכחי על סמארטפון הדגל Pro 5, את מכשיר הדגל החדש שלה, Mi 5, מתכננת Xiaomi לחשוף לפי הדיווחים רק בחודש נובמבר. בהחלט תעלומה.

מה דעתכם, מה תחשוף Xiaomi שיוכל לפתור לכם את הבעיות החשובות בחיים?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים