מדגמן למצלמה: אב טיפוס של סמארטפון BlackBerry Venice נחשף בסדרת תמונות ווידאו

לפני כחודש בלבד נחשף מכשיר האנדרואיד הראשון מבית חברת התוכנה ואבטחת המידע, בלקברי, בוידאו קצרצר וקמצן בפרטים, שהותיר אותנו צמאים לכל פיסת מידע נוספת אודות המכשיר הנחשק, המכונה BlackBerry Venice. כעת, נחשפת סדרת תמונות המציגות את המכשיר ומקלדתו הנשלפת במלוא הדרם.

ראשית, מאשרות התמונות כי בהתאם להבטחת החברה בתערוכת MWC 2015, יהווה ה-Venice גם למכשיר הראשון שלה המכיל מסך הקמור משני צדדיו, בדומה ל-Samsung Galaxy S6 Edge ו-Edge Plus. מסך זה יהיה, על פי דיווח זה וקודמים לו, בגודל 5.4 אינץ’.

הצצה לאחור

כאשר זה נוגע למערכת ההפעלה וממשק המכשיר, נראה שה-Venice מריץ אנדרואיד ללא שינויים רבים, מלבד מספר שינויי ממשק מינימליים. שינויים אלו יתבטאו, לדוגמה, בשילוב קיצורי דרך שונים במקלדת ה-QWERTY הפיזית ובמסך האפליקציות האחרונות, שם ישתנה גודל צלמית האפליקציה בהתאם לתדירות השימוש בה.

בתחתית, מעט מתחת למסך, נמצא מה שנראה כחריצים ייעודים עבור רמקול המכשיר. בגבו נמצאת מצלמת 18 מגה פיקסל המגיעה לצד פלאש LED כפול.

על פי דיווחים קודמים, ה-BlackBerry Venice יוכרז בנובמבר הקרוב ויגיע עם מעבד בעל שש ליבות על גבי ערכת השבבים Snapdragon 808, זיכרון עבודה של 3GB RAM ומסך ברזולוציית 2K.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים