הצצה ראשונה: Motorola Moto 360 – דור שני לשעון החכם המעוצב בעל המסך העגול

Moto 360 (דור 2)

מוטורולה הייתה הראשונה שהציגה את מה שהפך בשנה האחרונה לסטנדרט החדש-ישן בעיצוב שעונים – המסך העגול. ה-Moto 360 קיבל מוקדם יותר החודש עדכון עם דגם חדש ורענן, המציג זו פעם נוספת את יכולותיה של החברה בצד העיצוב, לצד השמירה על הפונקציונליות. הדור השני של המוטו 360 הוא לא שעון אחד, אלא סט שלם, כזה המתחלק בין שני גדלים ונפרש על מגוון רחב של עיצובים.

לצד השעון בגודל 46 מ”מ שהציגה החברה בשנה שעברה מוסיפה מוטורולה גודל נוסף, קטן יותר, של 42 מ”מ. אם הדגם הראשון של השעון נראה גדול במיוחד על ידיהם של אנשים מסוימים ולא סיפק התייחסות ראויה לקהל הנשי, הרי שהדגם החדש מנסה לפתור את הבעיה על-ידי הצגת שתי גרסאות שונות בגודל 42 מ”מ – אחת לגברים עם רצועת 20 מ”מ, ואחת לנשים עם רצועה בגודל 16 מ”מ. בנוסף, הציגה החברה גרסת ספורט מיוחדת המצויידת בחיישן GPS, אך זו תגיע רק מאוחר יותר השנה.

בדומה לדרך בה הציגה החברה את מכשירי ה-Moto X שלה, כך עושה מוטורולה גם עם השעון החכם, כאשר היא מאפשרת ללקוחותיה להרכיב לעצמם את שעון החלומות דרך המוטו מייקר וכאן נמצא הקסם האמיתי של השעון, ולאו דווקא במפרט המשודרג. את העיצוב ניתן ליישם בארבעה מקומות:

  • המסגרת המקיפה את מסך השעון
  • גוף השעון
  • רצועה
  • פני השעון

הגיוון מאפשר ליצור דגמים יחודיים המתאימים לטעמו של כל אדם בנפרד, אך יש לציין כי במקרים מסוימים ניתן ליצור גם כמה עיצובים שלא ייראו טוב כלל. אתם מוזמנים לגשת לאתר מוטורולה ולנסות בעצמכם.

Moto-360-2nd-Gen-5

מבנה השעון עבה, הרבה יותר ממה שניתן היה לצפות מפריט אופנתי, ודווקא כאן מעט התאכזבתי. אם המגמה היא לנסות ולהציג חלופה לשעונים הקלאסיים, הרי שמוטורולה בכיוון, אבל לא ממש שם עם ה-Moto 360 מהדור השני.

המפרט הטכני בשעון המוטו 360 החדש גם הוא קיבל שדרוג וצפוי לספק חיי סוללה ארוכים של עד שני ימי שימוש בדגם הקלאסי בגודל 46 מ”מ. המעבד המשולב בשעון הינו בעל ארבע ליבות בתדר 1.2Ghz ומשולב במערכת על שבב Snapdragon 400 מבית קוואלקום עם המאיץ הגרפי Adreno 305.

השעון מגיע עם זיכרון בנפח 512MB RAM, עם שטח אחסון של 4GB ומספק תמיכה ב-WiFi, בלוטות’ 4.0 LE, חיישני תאוצה, תאורה וג’יירוסקופ, תמיכה בטעינה אלחוטית, הגנה מפני מים בתקן IP67 וכמובן – מד דופק.

Moto 360 2nd Gen
Moto 360 2nd Gen
Moto 360 2nd Gen
Moto 360 2nd Gen


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים