תמונת היח”צ של Huawei Nexus 6P דלפה לרשת

בעוד פחות משבוע תקיים חברת גוגל אירוע הכרזה בסן-פרנסיסקו בו היא תציג באופן רשמי את מכשירי הנקסוס החדשים שלה. עוד לפני שזה קורה, תמונת היח”צ של Huawei Nexus 6P דולפת לרשת ומציגה את מראהו של הסמארטפון החדש במלוא הדרו, תוך שהיא חושפת גם את תמונת הרקע הרשמית של מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד Marshmallow 6.0.

כפי שניתן לראות בתמונה, מדובר באותו המכשיר שהוצג בהדלפות במהלך החודשים האחרונים. מלפנים נראה הסמארטפון בעיצוב די דומה לזה של נקסוס 6 מבית מוטורולה שהושק בסוף השנה שעברה עם מסך 6 אינץ’ ורמקולים סטריאופוניים, אך מאחור ישנם כמה חידושים מעניינים וביניהם חיישן טביעות אצבע – לראשונה במכשיר נקסוס.

בחלקו העליון של גב המכשיר, כפי שראינו עוד לפני ההדלפה הנוכחית, ישנה מעין בליטה עליה מחפה פיסת פלסטיק שחורה. באיזור זה בחרה Huawei למקם את המצלמה וכן את פלאש ה-LED הכפול. באתר Android Police שהביא את התמונה לפרסום מאמינים כי לפיסת הפלסטיק הזו ישנו תפקיד נוסף, אם כי הם לא יודעים להצביע עליו בשלב זה.

תמונת יח”צ נוספת שדלפה לרשת מציגה גם את קשת הצבעים החדשה של מכשיר ה-Nexus 6P מבית Huawei. בתמונה ניתן לראות כי מכשיר הנקסוס 6P יגיע בצבעים אפור, שחור, לבן וזהב.

Huawei Nexus 6P
Huawei Nexus 6P

לפי השמועות, Huawei Nexus 6P צפוי להגיע עם מפרט טכני הכולל מסך 5.7 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, מעבד מתומן ליבות על גבי ערכת השבבים Snapdragon 810, זיכרון RAM בנפח 3GB, רכיב אחסון בנפח 32GB / 64GB / 128GB, מצלמה ראשית בעלת חיישן 12 מגה-פיקסל, מצלמה משנית עם חיישן ברזולוציית 8 מגה-פיקסל, ומחבר USB Type-C.

Huawei Nexus 6P ו-LG Nexus 5X ייחשפו כאמור באופן רשמי בעוד פחות משבוע – יום שלישי, 29 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים