עוד רף נשבר: אינסטגרם חוגגת 400 מיליון משתמשים

אינסטגרם, הרשת החברתית מבוססת התמונות, רושמת לעצמה שיא חדש נוסף ומודיעה על לא פחות מ-400 מיליון משתמשים שרשומים לשירות הפופלארי. נזכיר כי רק בדצמבר 2014 דיווחנו כי אינסטגרם עקפה את טוויטר והודיעה על כך שחצתה את רף 300 מיליון המשתמשים – כלומר 100 מיליון משתמשים חדשים בפחות משנה.

בהודעה שפורסמה בבלוג החברה נחשפו מספר פרטים אודות אותם 100 מיליון מצטרפים חדשים. הנתון המעניין ביותר הוא שמעל ממחציתם תושבי אירופה או אסיה, כאשר המדינות שבהן התווספו הכי הרבה משתמשים חדשים הן: ברזיל, יפן ואינדונזיה. נתונים אלו חופפים לנתונים הכללים של כל 400 מליון המשתמשים כאשר 75 אחוז מהמשתמשים אינם תושבי ארה”ב.

אף קצב הצמיחה האדיר אינסטגרם ממשיכה במאמציה לחדש ולהישאר עדכנית. כפועל יוצא מכך, דאגה החברה לעדכן באופן ניכר את ממשק ההודעות הפרטיות שלה ובכך אפשרה למשתמשיה לתקשר בצורה טובה יותר ביניהם. שינוי זה מייצג את מעמדה של אינסטגרם כרשת חברתית ואם עד כה הייתה בעיקר חד צדדית, כעת היא מאפשרת, כיאה לרשת חברתית, ליצור קשרים טובים יותר עם קהל העוקבים.

Show me the money

לצד העדכון בממשק ההודעות, ואף חשוב יותר מכך, בחודשים האחרונים שדרגה אינסטגרם באופן משמעותי את האפליקציה ואפשרה, לראשונה מאז הקמתה, להעלות תמונות בגדלים ובפורמטים שונים מאותה “מסגרת מרובעת” שכלל לא התאימה לאופי הצילום כיום.

ישנה סברה שטוענת כי הסיבה לשינוי השורשי הזה נעוצה בכך שאינסטגרם מעוניינת להעניק יותר חופש למפרסמים ולא להגביל אותם בקמפיינים אותם ישיקו באפליקציה. לכן, לא היה מנוס אלא לשנות את “שיטת העבודה” בכדי לאפשר למפרסמים לאמץ בצורה חמה יותר את הפלטפורמה.

אינסטגרם אף מאפשרת למשרדי פרסום ישראליים להעלות קמפיינים לאפליקציה וישנן כמה פרסומות שכבר החלו להופיע בפייד של משתמשיה הישראליים . מדובר בצעד שאינו מובן מאליו מאחר ויכולות מסוג אלה בדרך כלל מגיעות בשלב מאוחר יותר לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים