אפליקציית Accomplish הישראלית תנהל את הזמן שלכם טוב יותר

כניסתה של הטכנולוגיה לחיינו הצליחה לחולל מהפכה לא קטנה בדרך בה אנחנו עובדים ואפליקציות רבות החלו לעזור לנו לתכנן את הזמן שלנו טוב יותר. אפליקציה ישראלית חדשה בשם Accomplish מנסה גם היא לסייע למשתמשיה לנהל את זמנם בצורה טובה יותר באמצעות ממשק משתמש פשוט ועיצוב מעולה.

האפליקציה מציעה למשתמש לקבוע מטלות אותן הוא מעוניין לבצע ומאפשרת לו למקם את המשימות השונות לאורך היום או בימים הבאים. יצירת המטלות מתבצעת בחלונית צד דרכה ניתן לנהל את כל המטלות הממתינות. לכל מטלה ניתן להגדיר מועד התחלה וסיום, אותם ניתן לערוך ולשנות בכל שלב, ואף לקבוע כמה דקות לפני מועד התחלתה תופיע התזכורת. לצד זאת, מעניקה Accomplish למשתמש את היכולת לבחור צבע מסוים לכל מטלה ובכך לסווג את המטלות השונות לפני נושאים שמוגדרים על פי צבע.

במידה והמשתמש מעוניין לדחות את המשימה למועד אחר שטרם נקבע, הוא יכול להחזיר את המטלה לחלונית צד בה המטלות נוצרות ובשלב מאוחר יותר למקם את המטלה בשנית. בחלונית ניתן לערוך את המטלה, להגדיר עבורה פרטים חדשים ואף למחוק אותה. בהגדרות של האפליקציה ניתן לבחור עם איזה יומן יסונכרנו המטלות ובאיזה פורמט יופיעו השעות בלו”ז היומי.

מה שמייחד את האפליקציה על פני לא מעט מתחרות אחרות, הוא השילוב של ממשק משתמש פשוט ונעים לעין ושילוב של צבעים שנבחר בקפידה מראש. לא תראו פה הגדרות מסובכות, מנגנון מורכב להוספה או ניהול של משימות – פשוט ליצור ולגרור. גם לעיצוב ולבחירת הצבעים מגיעות מחמאות ויוצרי האפליקציה אף יצרו ערכות נושא נוספות אותן ניתן להוריד בתשלום של דולר אחד.

לפני גיוס

אם הצלחנו להתרשם מאוד מרמת הגימור של האפליקציה, מי שמצליחים להתעלות על כך הם המפתחים המוכשרים שלה. מאחרי Accomplish עומדים שלושה בני נוער שפיתחו ועצבו בעצם את האפליקציה בעצמם. אחד מהם הוא יונתן ריינס, עליו כבר כתבנו באתר כאשר השיק את אפליקציית הקריאה המהירה Sprint, ולצידו לקחו חלק ב-Accomplish גיל בארי ודולב חודז’ייב.

השלושה מפתחים יחדיו אפליקציות בשלוש שנים האחרונות כאשר את כל המידע שהם צברו הם השיגו בכוחות עצמם. תהליך הלמידה ופיתוח האפליקציות התקיים במקביל ללימודים הרגילים וכעת שלושתם סיימו תיכון ונמצאים לפני גיוס לצה”ל. גילם הצעיר לא הפריע למשתמשים שהתאהבו באפליקציה ונכון לעכשיו Accomplish זכתה ליותר מ-45 אלף הורדות מכל העולם.

להורדת האפליקציה – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים