שופינג בכל מקום: יוטיוב תציג הצעות לרכישת מוצרים בעת צפייה בסרטונים

רכישות מוצרים בסרטון יוטיוב

תרבות רכישת המוצרים ברשת תפסה תאוצה והפכה בשנים האחרונות לפתרון לגיטימי ויעיל עבור מי שחפץ במשלוח עד למפתן ביתו, או לחילופין כאשר מדובר במוצר אשר משתלם יותר להזמינו ממקור שאינו נמצא בישראל. אותה תרבות גרמה להתפתחות מאגר מקורות קנייה ומכירה של מוצרים שונים באופן דיגיטלי, וקישור אליהם מתבצע כיום בקרב רבים מהאתרים המרכזיים ברשת.

כעת, גם ענקית הסרטונים YouTube (בבעלות גוגל) מצטרפת למועדון והודיעה כי תשלב באתרה מודעות אודות רכישת מוצרים אשר תופענה במהלך צפייה בסרטונים הקשורים לאותם מוצרים. את אלמנט הפרסום החדש חשפה ענקית החיפוש באמצעות פוסט בבלוג “Inside AdWords”, בו פירטה על שיטות הפרסום המעודכנות של אתר YouTube.

על פי הדגמתה, הדבר יעבור באופן הבא: כאשר יצפה המשתמש בסרטון הקשור למוצר מסוים, תחפש המערכת מקורות מומלצים לרכישתו ברשת וכאשר ילחץ על  סימן ה-“i” בפינתו הימנית-עליונה של הסרטון, יפתח חלון בצידו ובו אותן המלצות (אשר יוצגו ככרטיסים, בדומה לעיצוב מערכת ה-Google Now באנדרואיד). חשוב לציין כי כל התהליך מתרחש במהלך הצפייה בסרטון וללא עצירתו, מה שמאפשר עיון בהצעות הרכישה בזמן הצפייה עצמה.

youtube-ads-gadgety

משמח לדעת כי מסורת השדרוג התקופתית של YouTube הותיקה נמשכת, שכן אחת למספר חודשים אנו שומעים על חידושי מרענן לשירות המדיה האהוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים