אתר הצילום DxOMark קבע: מצלמת ה-Huawei Nexus 6P הינה מהטובות ביותר בשוק

לפני כיומיים הכריזו גוגל ו-Huawei בגאווה רבה על מכשיר הדגל שלהן לסדרת הנקסוס, Nexus 6P. המכשיר כולל חיישן צילום ייחודי ברזולוציה לא נפוצה של 12.3 מגה פיקסל, כאשר גוגל הקפידה להדגיש כי זו תשפר באופן משמעותי את הצילום בתנאי תאורה לקויים וכן תציע פוקוס מהיר ומדוייק יותר. אך האם מצלמת המכשיר אכן עומדת בהבטחות אלו או שמא אלו דיבורי סרק בלבד?

ובכן, על פי אתר DxOMark, המהימן בכל הנוגע לעולם הצילום, וואווי וגוגל עושות זאת – ובגדול. על פי בדיקות האתר, הבוחנות את יכולות צילום הוידאו והסטילס במגוון נרחב של קטגוריות, מצלמת מכשיר ה-Nexus 6P היא מבין הטובות ביותר בשוק. למעשה, מצלמת המכשיר קיבלה את הציון 84, הממקם אותה במקום השלישי מיד לאחר ה-Samsung Galaxy S6 ו-Sony Xperia Z5, הממוקמים במקום השני והראשון, בהתאמה.

Nexus-6P-back

אחת מן הנקודות הבולטות ביותר במצלמת הנקסוס החדש הינה יכולות הצילום בתנאי תאורה לקויים, שם מפגין המכשיר “ביצועים הטובים ביותר שאיי פעם ראינו עד היום, בהפרש משמעותי“, לשון האתר. מלבד אלו, בלט ה-Nexus 6P בפוקוס מדוייק ומהיר, יכולות פלאש מרשימות והפחתה משמעותית ברעשים הנוצרים בסרטוני וידאו במגוון תנאי תאורה.

מנגד, כשל המכשיר ביכולות ייצוב צילום הוידאו, שם קיבל את הציון 55 מתוך 100, זאת הודות לחסרונו של מייצב התמונה האופטי. להערכתנו, אם הייתה וואווי מחליטה לשלב במכשיר מייצב תמונה מסוג זה, אין כל צל של ספק כי הוא יכל לקטוף את המקום הראשון בדירוג האתר.

למקרה שהספקתם לשכוח, ה-Nexus 6P מציע מצלמת 12.3 מגה פיקסל בעלת צמצם f/2.0 ופיקסלים בגודל 1.55 מיקרון, המציעה צילום סטילס ברזולוציית 4K. על פי ההערכות, חיישן הצילום הייחודי המשולב במכשיר הינו חיישן אנונימי בשם IMX377 מבית ענקית הצילום היפנית, סוני, המציג מאפיינים דומים למדי, אך בשלב הנוכחי לא אושרה ההערכה ע”י גוגל או וואווי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים