הוכרז: LG Watch Urbane 2 – עם תמיכה ברשת דור 4 באנדרואיד וב-iOS

LG Watch Urbane 2

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית LG Electronics הציגה הבוקר (ה’, 1.10) לצדו של מכשיר הדגל LG V10 דגם חדש עבור השעון החכם המעוצב שלה, הוא LG Watch Urbane 2. השעון החכם החדש מבוסס על מערכת ההפעלה Android Wear ומסוגל לעבוד עם מכשירי אנדרואיד ו-iOS גם יחד, ובנוסף, מספק תמיכה בקישוריות ברשתות מדור 4G, 3G או דרך בלוטות’ או Wi-Fi.

מפרטו הטכני של השעון כולל מסך P-OLED בגודל 1.38 אינץ’ עם תצוגה ברזולוציה של 480×480 בעלת צפיפות פיקסלים של 348ppi, מעבד מרובע ליבות הפועלות בתדר 1.2Ghz המשולב במערכת על שבב Snapdragon 400 מבית קוואלקום, זיכרון עבודה בנפח 768MB RAM מסוג LPDDR3, זיכרון אחסון בנפח 4GB וסוללת 570mAh המסוגלת לספק עד יום עבודה שלם.

LG Watch Urbane 2
LG Watch Urbane 2

גוף השעון עשוי פלדת אל חלד והוא מגיע עם רצועה אלסטית בצבעים שונים. היקפו נמדד ב-44.5 מ”מ ועוביו עומד על 14.2 מ”מ. השעון מציע מגוון חיישנים, בהם ברומטר, מד תאוצה, ג’יירוסקופ, מצפן, GPS ומד דופק והינו עמיד בפני מים ואבק בתקן IP67.

LG Watch Urbane 2 יגיע בצבעים שחור, לבן, חום וכחול ויוצע תחילה עבור השווקים בארה”ב ובדרום קוריאה, כאשר לאחר מכן יעשה דרכו לשווקים נוספים באירופה, אסיה ובמזרח התיכון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים