צרות בצמרת: HTC רושמת הפסד של כ-138 מיליון דולר ברבעון השלישי

שנה לא פשוטה עוברת על יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית, HTC, כאשר זו רושמת הפסד רבעוני נוסף. עם תומו של הרבעון השלישי בשנה, שהסתיים ב-30 לספטמבר, פרסמה היצרנית את דוחותיה הכספיים ושם חשפה כי הפסידה במהלך הרבעון לא פחות מ-4.48 מיליארד דולר טיוואני, המשתווים לכ-137 מיליון דולר.

מדובר בצלילה חדה במיוחד ברווחים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, אז, בניגוד להפסד ברבעון השלישי ל-2015, רשמה החברה רווח קטן של כ-18.5 מיליון דולר. הכנסות החברה נמצאות גם הן, כמובן, בצרה לא קטנה ומציגות ירידה של כמעט 50% בהשוואה לאותו הרבעון בשנה שעברה.

כשנכנס למספרים, הכנסות HTC לרבעון השלישי של השנה נמדדו ב-21.4 מיליארד דולר טיוואני (כ-655 מיליון דולר), זאת בניגוד ל-41.9 מיליארד דולר טיוואני (כ-1.28 מיליארד דולר) ברבעון השלישי ל-2014זאת, ככל הנראה ,הודות לירידה משמעותית במכירות הסמארטפונים של החברה. 

ב-20 לאוקטובר תערוך HTC אירוע הכרזה בו עשויה להציג לנו באופן רשמי את סמארטפון One A9, כאשר בשלב הנוכחי הדעות חלוקות ולא ברור האם יהיה זה מכשיר דגל המכוון לשוק הגבוה, או שמא מדובר בסמארטפון המיועד עבור שוק הביניים. כך או כך, לא בטוח שמכשיר זה יצליח בלבדו להוציא את החברה מן הבוץ אליו נכנסה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים