אפליקציית Translate של גוגל משתדרגת ומציעה תרגום בתוך אפליקציות

גוגל השיקה עדכון לאפליקציית התרגום Translate ומאפשרת כעת לבצע תרגומים לטקסטים המופיעים בתוך אפליקציות שונות המותקנות על המכשיר ולא רק דרך אפליקציית התרגום הייעודית שלה.

אם אתם קוראים עכשיו הודעה שנשלחה בוואטסאפ והיא בצרפתית, כל שעליכם לעשות הוא לסמן את הפסקה הרצויה, באופן זהה לדרך בה בוחרים טקסט רגיל. לאחר מכן ביצוע העתקה או שיתוף תתווסף האפשרות גם לתרגם את הקטע שנבחר.

אם תבחרו באפשרות זו, תופיע בפניכם חלונית קטנה שתציג את הטקסט המקורי ואת התרגום שלו לשפה שתחפצו בה. כמובן שניתן לשנות את שפות התרגום השונות וליהנות ממבחר השפות הרחב שמציעה האפליקציה של גוגל.

composing-Whatsapp-smallנכון לשלב זה תומך הפיצ’ר החדש במספר מוגבל של אפליקציות, ביניהן ניתן למצוא את: TripAdvisor, WhatsApp ו-LinkedIn. שלושת האפליקציות כנראה שנבחרו בקפידה מאחר והן משלבות לא מעט משתמשים מרחבי העולם שבמרבית המקרים כותבים בשפתם המקורית. כעת, תוכלו לקרוא ביקרות בשפות זרות ישירות מאפליקציית TripAdvisor ולצד זאת, לקרוא פוסטים של קולגות ב-LinkedIn שלא דוברים בשפת הקודש.

אמנם מבחר האפליקציות שאכן מיישמות את השירות החדש מצומצם מאוד, אך גוגל הודיעה כי תאפשר למפתחים להטמיע את היכולת הזאת בדרך קלה ופשוטה. המפתחים שמעוניינים לבצע זאת יכולים להיכנס לקישור הבא וללמוד כיצד לעשות זאת גם באפליקציה שלהם.

בכדי ליהנות מהשירות החדש על המשתמשים להוריד את אפליקציית Translate של גוגל בגרסה המועדכנת ביותר. הדבר היחיד שמצליח להעיב על הפיתוח המרשים של גוגל הוא העובדה שהפיצ’ר החדש יעבוד רק על מכשירים שמריצים את גרסת אנדרואיד 6.0 (מרשמלו).

להורדת האפליקציה – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים