OnePlus תערוך אירוע ב-12.10 בו תציג את “הצעד הגדול הבא” שלה

OnePlus

לאחר שבועות ארוכים בהם זכינו לראות אינספור הדלפות ודיווחים בנוגע לסמארטפון הבא מבית הסטארטאפ הסיני OnePlus, אליו מתייחסים הדיווחים תחת השמות OnePlus X או OnePlus Mini, שולחת וואן-פלוס הזמנות לאירוע הכרזה אותו תערוך ב-12.10 בהודו, בו תחשוף באופן רשמי את “הצעד הגדול הבא” שלה בעולם המובייל. 

הצצה לאחור

באירוע ההכרזה יקחו חלק אחד ממייסדי החברה, פיט לאו, וכן מנכ”ל החברה בהודו, ויקאס אגראוול. על פי ההערכות, ה-OnePlus X יציע מפרט טכני ממוצע הפונה לשוק הבינוני, אך ישלב עיצוב מיוחד במינו שעל פי אגראוול, יחשב יותר כפריט אופנה מאשר כמכשיר דגל.

עוד בנושא המכשיר הבא של וואן פלוס, פרסם מוקדם יותר השבוע מנכ”ל החברה תמונה בעמוד ה-Weibo שלו, בה נראת האות X על גבי צילום מסך וכתב: “מרוצה להריץ X“, בתרגום חופשי לעברית. כך, ניתן להניח כי המכשיר אותו תציג החברה יקרא OnePlus X.

ה-OnePlus X צפוי להציע מפרט סטנדרטי למדי, שתואם לשוק הביניים עם מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מערכת על שבב מסוג Helio X10 מבית מדיה טק, או לחילופין Snapdragon 801 בייצור קוואלקום, קורא טביעות אצבע, זיכרון RAM בנפח 2GB ו-32 גיגה-בייט נפח אחסון.

המכשיר החדש יושק באופן גלובלי, אך יתמקד בעיקר בשוק ההודי

כמו כן, יציע המכשיר סוללת 3,000mAh, מחבר טעינה מסוג USB Type-C עם תמיכה בטעינה מהירה, עינית אינפרא-אדום, רמקולים קדמיים וכן מערך צילום הכולל חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם יכולות צילום וידאו ב-4K ופלאש LED בעל שתי טמפרטורות צבע, בעוד החיישן המשני יציע צילום סטילס ב-5 מגה פיקסל וצילום וידאו ב-1080p.

מחיר המכשיר צפוי לעמוד על כ-250 דולר וככל הנראה מיועד באופן עיקרי עבור השוק ההודי, אך יופץ באופן גלובלי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים