רגע לפני ההכרזה: OnePlus X נחשף בתמונות חדשות

OnePlus 2 OnePlus 2

בעוד מספר ימים (ב’, 12.10), תערוך OnePlus אירוע הכרזה בו תציג לראשונה את “הצעד הגדול הבא” שלה בעולם המובייל, הצפוי להתהוות לסמארטפון חדש בשם OnePlus X או OnePlus Mini. כעת, יממה בודדה לפני ההכרזה הצפויה, נחשף המכשיר באמצעות משרד התקשורת האמריקאי (FCC).

OnePlus X E1005 Gadgety 2
האם זהו OnePlus X או גרסת מיני למכשיר הדגל?

המכשיר נחשף לאחר שאושר ע”י ה-FCC, שם קיבל את שם הקוד E1005. בתמונה המגיעה מאתר המשרד, נראה המכשיר כשגבו למצלמה והוא מציג מסגרת מתכת המוכרת לנו מסמארטפון הדגל של החברה, OnePlus 2. מלבד זאת, בגבו נמצאים מצלמה ופלאש LED. מימדי המכשיר מוצגים בתמונה גם הם, ונראה כי אורכו יעמוד על כ-140 מ”מ. מכך עולה כי השמועות על מסך ה-5 אינץ’ שישלב בהחלט היו נכונות.

בתמונה אחרת (ומפוקסלת למדי), המגיעה גם היא מ-FCC, אנו רואים את חלקו הקדמי של המכשיר כשהוא מציע שוליים גדולים למדי ללא כפתור בית פיזי. בחלקו התחתון של המסך נמצא מה שנראה כמערך רמקולים כפול, שבמרכזו ישנו מחבר מסוג Mircro USB.

OnePlus X E1005 Gadgety

דברים אלו מגיעים בניגוד לדיווחים הקודמים שסברו כי המכשיר יציע מחבר מסוג USB Type-C, קורא טביעות אצבע ועיצוב יוצא דופן, כך שייתכן ואנו מדברים על שני מכשירים שונים לחלוטין.

נכון לרגעים אלו התמונה אינה ברורה לחלוטין וטרם ידוע מה תוכניות החברה. האם OnePlus מתכננת להשיק מכשיר אחד, שבשלבים שונים זכה למספר שמות קוד במסגרת החברה או שמא זו תשיק שני מכשירים שונים תחת השמות OnePlus X ו-OnePlus Mini.  כך או כך, פרטים נוספים נגלה באירוע ההכרזה שיתקיים ביום שני הקרוב. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים