MSI מכריזה על זוג תחנות עבודה ניידות עם כרטיסי מסך מסוג Quadro

MSI wt72 MSI Wt72

יצרנית המחשבים MSI הכריזה על זוג מחשבים ניידים חדשים המיועדים לשימוש כתחנות עבודה. המחשבים, שעונים לשמות WT72 ו-WS60, מציעים כרטיס מסך מקצועי מסוג NVIDIA Quadro המיועד לשימוש יחד תוכנות גרפיות מקצועיות.

מחשב ה-WT72 מציע מעבד עוצמתי מסוג Intel Core i7, אך זמין לרכישה גם עם מעבד שרתים מסוג Intel Xeon. הוא מגיע עם כרטיס מסך מסדרת ה-Quadro של NVIDIA, מדגם M3000M, M4000M או אפילו M5000M, שמציע לא פחות מ-4 גיגה-בייט של זיכרון פעולה מסוג GDDR5. גודל המסך עומד על 17.3 אינץ’ והוא מציע רזולוציית Full HD.

מחשב ה-WS60 קל יותר ונייד יותר מאחיו הגדול, מה שמאלץ אותו להיות גם חלש יותר. הוא אמנם מציע את אותן אפשרויות למעבד (Inte Core i7 או Intel Xeon), אך יוצע כשבתוכו מוטמע אחד משני כרטיסי מסך בסיסיים יחסית מסוג M1000M או M2000M. בדומה ל-WT72, גם המחשב השני מציע מסך ברזולוציית Full HD, אך בגודל של 15.3 אינץ’.

ws601

שני המחשבים מציעים רמקולים איכותיים מבית Dynaudio ומקלדת בעלת תאורה אחורית מבית יצרנית הגיימינג הידועה SteelSeries. כיאה למחשבים בשנת 2015, שניהם מציעים גם חיבור USB-C חדשני שמסוגל לתמוך בשני מסכי 4K חיצוניים במקביל.

תחנות העבודה מציעות כונן קשיח בנפח טרה-בייט אחד. מחשב ה-WS60 מציע תמיכה בכונני SSD באמצעות חיבור M.2, זאת בעוד שאחיו תומך בכונן SSD מהיר במיוחד בתקן NVMe החדשני.

בדומה למחשבים מקצועיים אחרים, שתי תחנות העבודה החדשות מ-MSI מגיעות עם מחיר כבד: עבור הגרסה הבסיסית של ה-WS60 תשלמו 1899 דולר בעוד שעבור הדגם הבסיסי של ה-WT72 תאלצו להיפרד מ-2099 דולרים. המחשבים החדשים זמינים לרכישה כבר עכשיו ברחבי ארה”ב, ובשלב זה לא ברור האם יגיעו גם אלינו לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים