הכירו את שלט המדיה החדש של PlayStation 4

PS4 Remote

שלט המדיה החדש הרשמי ל-PS4, שנועד לשלוט בקונסולה באפשרויות בידור חוץ ממשחקים ועל מכשירי חשמל נוספים, היה אמור להגיע לחנויות רק בסוף החודש. אולם נכון לרגעים אלה, ניתן כבר לקנות אותו ברשת החנויות האמריקנית, GameStop, תמורת מחיר של $30. מדובר בשלט שאינו בקר משחק, אלא מוצר נפרד שנועד לתת מענה למי שמשתמש בקונסולה כמרכז בידור ותוכן.

בין הפקודות ניתן לכבות ולהדליק את הקונסולה, וגם לשלוט בשלושה מכשירים נוספים (למשל הטלוויזיה, ממיר, ומערכת אודיו). השלט כולל כפתורים מוכרים מבקר הגיימינג של הקונסולה, DualShock 4, ויאפשר לשלוט בשירותים שונים בקונסולה כגון Twitch, יוטיוב, נטפליקס, נגן המדיה, נגן הבלוריי ואחרים. להפעלת השלט נדרשות שתי סוללות AAA, שאמורות להספיק, לפי המפרט, לכ-6 חודשי שימוש.

כריס ריצ’רדס (Chris Richards), נשיא חברת  Performance Designed Products (בקיצור: PDP) שפיתחה את השלט, מסר בהצהרה לתקשורת כי החברה עבדה עם סוני באופן צמוד, כך שהקונסולה תגיב באופן טבעי ומיידי לפקודות השלט, מרגע הפעלתו. נכון לרגע זה סוני לא דיווחה על תכניות ליצור שלט מדיה משלה, כפי שעשתה עבור ה-PS3, הקונסולה הקודמת של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים