OPPO תציג בקרוב את ה-R7s עם סוללת 4,000mAh וגוף בעובי 6.7 מ”מ

במאי האחרון הכריזה יצרנית הסמארטפונים הסינית OPPO על צמד הסמארטפונים המעוצבים OPPO R7 ו-R7 Plus, שהציגו עיצוב מיוחד במינו ומפרט שוק ביניים. כעת, הודיעה היצרנית כי תכריז ביום ראשון, 18 באוקטובר, על ממשיך דרכם של הצמד, ה-OPPO R7s.

על מועד ההכרזה הודיעה החברה באמצעות הודעה לעיתונות:

ה-R7s יציע למשתמשים סוללה חזקה יותר, מסך גדול יותר ונפח אחסון כפול בהשוואה ל-R7, כל זאת תוך כדי שמירה על מבנה המתכת המלא ויכולות הצילום המרהיבות של קודמו.

את ה-OPPO R7s תחשוף החברה בדובאי, כחלק מתערוכת GITEX השנתית. המכשיר צפוי להציע, על פי הדיווחים, מסך AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית 1080p, מערכת על שבב מסוג Snapdragon 615 מבית קוואלקום האמריקאית ועם מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.1.1 Lollipop.

מערך הצילום של המכשיר יציע מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית, בעוד חיישן מצלמת הסלפי יגיע ברזולוציית 8 מגה פיקסל. כשזה נוגע ל”נפח האחסון הכפול”, כפי שתיארה אותו אופו, יציע המכשיר 32 או 64 גיגה-בייט נפח אחסון הניתנים להרחבה ו-3 או 4 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM). אחד מן השינויים המשמעותיים ביותר צפויים להגיע בדמות קיבולת הסוללה, שתעמוד על לא פחות מ-4,000mAh ותדחס בגוף של 6.7 מ”מ בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים