דיווח: Samsung Galaxy S7 יגיע עם גוף עשוי מגנזיום

גל השמועות והדיווחים נמשך: Samsung Galaxy S7, מכשיר הדגל לשנת 2016 מבית ענקית הטכנולוגיה והסמארטפונים הדרום קוריאנית, צפוי שיהיה עשוי מסגסוגת מגנזיום המשולבת עם זכוכית, כך עולה מתוך דיווח חדש המגיע אלינו ישירות מסין.

על פי פרטי הדיווח לא ברור כיצד יתבטא השילוב בין המגנזיום לזכוכית, אך ניתן להעריך כי מסגרת המכשיר תיוצר מסגסוגת המגנזיום ואילו גבו יהיה עשוי זכוכית. ייצור המכשיר באמצעות מגנזיום (במקום אלומיניום) יסייע לסמסונג להפוך את ה-Galaxy S7 לקל וחזק יותר באופן משמעותי מקודמו, שכן מגנזיום הינה מתכת קלה וחזקה במיוחד בהשוואה לאלומיניום. למעשה, סגסוגת מגנזיום הינה כה חזקה עד כי מבצעים בה שימוש לבניה של מטוסים וטילים.

ESS Sound Chip
שבב אודיו ייעודי מבית חברת ESS יגיע ב-Galaxy S7?

בדיווח אחר המגיע גם הוא מסין, נמסר שסמסונג תבצע שימוש בשבב אודיו ייעודי מסוג SABRE 9018AQ2M המיוצר ע”י יצרנית טכנולוגיות אודיו בשם ESS. שבב זה, המציג יחס אות לרעש של 129db ותמיכה בפורמטים כדוגמת DSD ו-PCM, עשוי לשפר משמעותית את איכות השמע במקרים שונים.

על פי דיווחים קודמים, סמסונג תכריז על ה-Galaxy S7 במהלך חודש ינואר של השנה הבאה, קצת פחות משנה לאחר השקת קודמו, גלקסי S6.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים