הוכרז: HTC One A9 – מכשיר פרימיום התומך בעדכוני תוכנה מהירים

HTC One A9 HTC One A9

באירוע שערכה הערב (ג’) HTC בארה”ב הכריזה יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית על מכשיר ה-One A9, הוא הסמארטפון הראשון המושק בעולם עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו המגיעה באופן מובנה על המכשיר, פרט לגרסאות הנקסוס.

ב-HTC שמו דגש מיוחד על התאמת המכשיר לדרישות הלקוחות שהתקבלו בחברה ועל כן בנתה אותו החברה על סמך עיצובו של מכשיר הדגל ועבדה בצמוד לגוגל על מנת לבנות גרסה מותאמת של מערכת ההפעלה אנדרואיד. העבודה הצמודה עם גוגל תאפשר, על-פי דברי החברה, לשלוח עדכונים עתידיים למערכת ההפעלה של ה-One A9 כ-15 ימים בלבד אחרי שיגיעו למכשירי הנקסוס.

עיצובו של המכשיר החדש מזכיר מאוד את זה של מכשירי האייפון החדשים של אפל וכולל מבנה מתכת עם פינות מעוגלות ושני פסי אנטנה לבנים בגבו. כמו כן, יכלול ה-One A9 קורא ביומטרי לזיהוי טביעות אצבע בכפתור הבית. את המכשיר ניתן יהיה להשיג בארבעה צבעים: לבן, אפור\שחור, זהב ואדום (בורדו).

HTC One A9
HTC One A9

מפרטו הטכני של ה-HTC One A9 כולל מסך בגודל 5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Full HD 1080p המצופה בזכוכית המגן Gorilla Glass 4 מבית קורנינג, מעבד 64 ביט בעל 8 ליבות המשולב במערכת על שבב Snapdragon 617 מבית קוואלקום. המעבד מציע 4 ליבות הפועלות במהירות שעון של 1.45GHz ו-4 ליבות נוספות הפועלות במהירות שעון של 1.2GHz.

עוד ניתן למצוא במפרטו של מכשיר הסמארטפון זיכרון 2GB RAM ונפח אחסון של 16GB, כאשר גרסה מתקדמת יותר של המכשיר מציעה 3GB RAM ונפח אחסון של 32GB. בשתי הגרסאות ניתן להרחיב את נפח האחסון באמצעות כרטיס זיכרון מסוג microSD (עד 2TB).

המצלמה הראשית במכשיר מציעה חיישן 13 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0, מייצב תמונה אופטי (OIS) אפשרות לצילום וידאו ב-1080p ואופציה לצילום במצב RAW, כאשר המצלמה המשנית במכשיר מציעה חיישן 4 מגה-פיקסל (UltraPixel).

סוללת המכשיר מציעה קיבולת של 2150mAh ותאפשר טעינה מהירה באמצעות טכנולוגיית Quick Charge 2.0 של קוואלקום, כאשר בחברה מציינים כי תמיכה ב-Quick Charge 3.0 תגיע בהמשך דרך עדכוני תוכנה למכשיר. ל-HTC One A9 תמיכה מובנית ברשת 4G, בלוטות’ 4.1 ו-WiFi מתקן 802.11a/b/g/n/ac, כאשר מגירת ה-SIM מאפשרת תמיכה בכרטיס מסוג Nano-SIM בלבד (כמו במכשיריה הקודמים).

אף שלא שילבה במכשיר החדש את שני הרמקולים הסטריאופוניים שנוהגת החברה לשלב במכשירי הדגל, מציעה HTC מערכת אודיו מתקדמת (BoomSound) המשלבת את טכנולוגיית Dolby with Hi-Res Audio.

את המכשיר תשווק HTC בכל העולם החל מהשבוע הראשון של נובמבר, כאשר מחירו בארה”ב יעמוד על $399 (כ-1550 שקלים לפני מסים).

HTC One A9
HTC One A9


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים