שחקני Xbox One מקבלים בקר מיוחד של Fallout 4

בת’סדה, החברה המפתחת את כותרי Fallout, תפיץ בקר שליטה חדש ל-Xbox One במראה ייחודי של Fallout 4, המשחק הבא והמצופה בסדרה המוכרת. הבקר החדש, שעיצובו מזכיר את מדי שוכני המקלטים של Fallout וכולל את הדמות האיקונית Vault Boy שמרימה אגודל, קיבל אישור רשמי של מיקרוסופט.

כמו כל בקר Xbox One, גם זה של Fallout מסוגל להתחבר למחשב האישי (בנוסף לקונסולת ה-Xbox One), כולל חיבור 3.5 מילימטר למיקרופון ואוזניות ומנועי רטט, שירעידו את השלט בידיכם בזמן משחק. בנוסף כולל השלט גם כפתור ייעודי לאפשרויות אודיו בזמן צ’ט. מחיר הבקר החדש הינו $59.99 בחנות של בתסדה (לא כולל משלוח) וצפוי להישלח לרוכשים ב-10 לנובמבר, בסמוך ליציאת המשחק Fallout 4.

נראה כי בת’סדה רוכבת על גל מסחור המותג ללא הפסקה לקראת צאת המשחק החדש. חוץ מבקר חדש המתהדר בעיצוב Fallout, ראינו כבר פריטי לבוש ברוח המשחק, מונופול בגרסת Fallout, ולאחרונה אפילו צצה באמזון בירה חדשה תחת מותג Fallout.

fallout-4-xbox-one-controller-back

מעבר לכל אלו, אריזת האספנים של המשחק מגיעה עם אביזר Pip-Boy “אמיתי” מהמשחק. נראה כי לקראת שחרור המשחק, העיסוק ב-Fallout מגיע לשיאים חדשים.

Fallout 4 יגיע אל המדפים ב-10 בנובמבר עבור קונסולות ה-Xbox One, פלייסטיישן 4 והמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים