הוכרז: Galaxy View – טאבלט 18.4 אינץ’ שילווה אתכם גם למטבח

Samsung Galaxy View – הטאבלט שילווה אתכם כל הדרך לארוחת הערב?

בדיוק כפי שציפינו ולאחר חרושת שמועות קצרה למדי שהתגברה עם שחרורו של טיזר קצרצר במהלך תערוכת IFA, הכריזה סמסונג אמש (ד’) על טאבלט הענק Galaxy View, המתמקד בחווית צריכת המדיה של המשתמש.

על הטאבלט הכריזה החברה בבלוג הרשמי שלה, שם חשפה את מרבית הפרטים הרלוונטיים אליו. ה-Galaxy View הינו הטאבלט הגדול ביותר עליו רצה מערכת ההפעלה אנדרואיד, ומגיע עם מסך 18.4 אינץ’ ברזולוציית Full HD מינימלית במיוחד, כאשר סמסונג מציינת שהוא מיועד לצריכת מדיה.

Galaxy View Specs

מכשיר בגודל זה אינו נוח לשימוש בידיים ולכן ציידה אותו סמסונג ברגלית ייעודית שתאפשר את העמדתו במגוון וריאציות, וכן ידית נשיאה שתהפוך את העברתו ממקום למקום, לנוחה וקלה יותר. מימדי המכשיר אינם מרשימים במיוחד: רוחבו נמדד ב-451.8 מ”מ, אורכו ב-275.8 מ”מ ועוביו עומד על 11.9 מ”מ. המעניין ביותר במימדיו הינו דווקא המשקל האסטרונומיה שמסתכם בלא פחות מ-2.65 קילו.

מפרטו הטכני כולל מעבד בעל 8 ליבות בתדר שעון של 1.6GHz, צמד רמקולים, מצלמה קדמית ברזולוציית 2.1 מגה פיקסל, סוללת 5,700mAh שתספק, על פי סמסונג, 8 שעות צפיה בוידאו, 2GB RAM ו-32 או 64 גיגה-בייט נפח אחסון הניתנים להרחבה. מערכת ההפעלה שתרוץ עליו תהא אנדרואיד בגרסה Lollipop 5.1.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים