אנדרואיד 6.0 מרשמלו תגיע ל-OnePlus One בתחילת 2016

לפני כחודש החלה גוגל להפיץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו (Android Marshmallow) למכשירי הנקסוס הנתמכים מבית ייצורה. עד עתה הספקנו לגלות אילו מכשירי דגל מבית מרבית יצרניות אנדרואיד הגדולות יקבלו את הגרסה החדשה, וכעת מפיצה יצרנית הסמארטפונים הסינית OnePlus את מועד הגעת העדכון למכשיריה.

בפוסט שפרסמה היצרנית במערכת הפורומים הרשמית שלה, חשפה כי אנדרואיד 6.0 מרשמלו תגיע למשתמשי OnePlus One בגרסת Cyanogen במהלך הרבעון הראשון של 2016. בעלי המכשיר שבחזקתם דגם הרץ על גבי ממשק Oxygen יאלצו להמתין, כשהחברה לא מספקת תאריך יעד מדוייק, אלא רק מציינת כי העבודה על העדכון מתרחשת.

כשזה נוגע למכשיר הדגל הנוכחי של החברה, OnePlus 2, נמסר שגם הוא יעודכן במהלך הרבעון הראשון של השנה הבאה וגם כאן לא נחשף תאריך הפצה מדויק. באשר למכשיר שוק הביניים הטרי, OnePlus X, מעדכנת היצרנית כי היא עובדת נמרצות על מנת להביא את הגרסה החדשה במהירות האפשרית וחלון הזמנים להפצתה יימסר “מאוחר יותר“.

בינתיים, יאלצו משתמשי היצרנית הצעירה להמתין בסבלנות ולהסתפק במערכת ההפעלה אנדרואיד 5.1 הרצה כיום על גבי מרבית מכשירי OnePlus.

ממתינים בקוצר רוח לעדכון המתקרב? שתפו אותנו! 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים