לא שובעת: HTC מכריזה על One M9s – וריאציה נוספת למכשיר הדגל

HTC One M9s HTC One M9s

כמעט עשרה חודשים חלפו מאז הכריזה HTC לראשונה על סמארטפון הדגל שלה, One M9, ומאז הספיקה להשיק מספר וריאציות עבורו, חלקן מתקדמות יותר וחלקן מתקדמות קצת פחות. כעת, פחות משלושה שבועות לאחר ההכרזה על האחרון שבהם (One M9e), מכריזה החברה על סמארטפון נוסף לסדרה העונה לשם HTC One M9s.

ה-One M9s, שהועלה ישירות לאתר החברה הטיוואני, עשוי אלומיניום ומציג קווי עיצוב זהים לאלו של מכשיר הדגל, אם כי מפרטו שונה בתכלית. הוא כולל מסך בגודל 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD סטנדרטית, מערכת על שבב מדגם Helio X10 מבית מדיה-טק שתפעל יחד עם המאיץ הגרפי PowerVR G6200, וסוללת 2,840mAh.

HTC One M9s 1

זיכרון הפעולה (RAM) של המכשיר נמדד ב-2GB ונפח האחסון, אותו יוכל המשתמש להרחיב באמצעות כרטיס מסוג MicroSD, יעמוד על 16 גיגה-בייט. נכון לרגעים אלו לא ברור איזו מערכת הפעלה תרוץ על גבי המכשיר, אך ייתכן מאוד כי זו תהא לא אחרת מאשר אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

נוסף על אלו, יציע חיישן הצילום הראשי של המכשיר, המצופה זכוכית ספיר, רזולוציה של 13 מגה פיקסל, כאשר המצלמה הקדמית תשלב חיישן UltraPixel ברזולוציית 4 מגה פיקסל.

ה-One M9s זמין כבר כעת בהזמנה מוקדמת לתושבי טיוואן בלבד, ויגיע למשתמשים החל מהשבוע הבא.  


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים