טכנולוגיית BRITECELL של סמסונג תשפר את המצלמות עם מערך פיקסלים ייחודי

היצרנית הדרום קוריאנית סמסונג חשפה במהלך מצגת למשקיעים את BRITECELL, טכנולוגייית מצלמות חדשה שנועדה להגדיל את קליטת האור באופן משמעותי.

עד כה, מצלמות דיגיטליות פעלו בצורה דומה למדי – מערך של חיישני אור עם מסנני צבע מעליהם. אף שהשיטה יעילה ופשוטה ללכידת צבעים, סינון האור לכל אחד משלושת צבעי הבסיס מקטין את כמות האור הנקלט בצורה ניכרת. טכנולוגיית BRITECELL של סמסונג משתמשת במערך ייחודי בעל פיקסלים בצבעים אדום, כחול ולבן ומשתמש באלגוריתם מיוחד על מנת לייצר את התמונה.

מכיוון שהאור המגיע אל הפיקסל הלבן לא מסונן לצבע ספציפי, הוא מסוגל לקלוט כמות אור גדולה הרבה יותר ובכך לשפר את איכות התמונה משמעותית. סמסונג טוענת כי בעזרת הטכנולוגיה ניתן לייצר חיישנים קטנים יותר בעלי כמות פיקסלים גדולה יותר שעדיין יספקו את אותה איכות צילום (חיישן ברזולוציית 20 מגה-פיקסל עם פיקסלים בגודל 1 מיקרון שווה באיכותו לחיישן ברזולוציית 16 מגה-פיקסל עם פיקסלים בגודל 1.12 מיקרון של הדור הנוכחי).

samsung-britecell-1-840x473-2

הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לצמצם את עוביה של יחידת הצילום ב-17 אחוז, ובכך להפחית את גודלה של בליטת המצלמה הקיימת בסמארטפונים רבים כיום. הטכנולוגיה מציעה גם אלגוריתם מיוחד בשם Smart WDR הנועד ליצירת תמונות בעלות טווח דינמי רחב במיוחד הטומן בחובו מערכת מיקוד משופרת מסוג זיהוי-פאזה, המסוגלת להתפקס בצורה מהירה ומדוייקת.

טכנולוגיית ה-BRITECELL החדשה נמצאת כרגע בפיתוח, ולא ברור מתי תגיע אל השוק – לא מן הנמנע שנזכה לראות אותה אפילו בספינת הדגל הבאה של סמסונג, ה-Galaxy S7.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים